חדשות בארץ

השר קרעי תוקף: "פקידים שכפו מנהיגותם יוצאים כנגד עם קדוש - שומרי התורה והמצוות"

בטור מיוחד שפרסם כתב שר התקשורת: "חופש דת לטעמם הוא רק החופש מהדת. היטיבה להגדיר זאת אחת הידועות לשמצה בשנאתה לחרדים, וכששאלו אותה על דו קיום השיבה 'בוודאי', אך כשחידדו את השאלה בנוגע לחרדים אמרה 'בשום אופן לא'"

  • כ"ז אב התשפ"ג
(צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)(צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)
אא

"'בָּנִים אַתֶּם לַה' אֱלֹהיכם לֹא תִתְגֹּדְדוּ וְלֹא תָשִׂימוּ קָרְחָה בֵּין עֵינֵיכֶם לָמֵת. כִּי עַם קָדוֹשׁ אַתָּה לַה' אֱלֹהיךָ וּבְךָ בָּחַר ה׳ לִהְיוֹת לוֹ לְעַם סְגֻלָּה מִכֹּל הָעַמִּים אֲשֶׁר עַל פְּנֵי הָאֲדָמָה'. בנים אתם, עם קדוש אתם ועם סגולה אתם - שלושה תארי כבוד לטובת ציווי די פשוט והגיוני: שלא לפגוע בעצמנו מתוך צער. היטיבה להגדיר זאת אחת הידועות לשמצה בשנאתה לחרדים, וכששאלו אותה על דו קיום - השיבה בוודאי (עם המוסלמים), אך כשחידדו את השאלה בנוגע לחרדים - אמרה בשום אופן לא". כך כותב שר התקשורת שלמה קרעי, בטור מיוחד שפרסם לעוקביו.

קרעי עוסק בצורך בתארי הכבוד ומסביר כי "הפילוג בעם הוא כמו שריטה בבשר החי, שבוחר לשים דגש על המפריד והמפלג בין חלקי העם".

"השבוע ראינו כיצד פקידים שכפו את מנהיגותם על הציבור יוצאים כנגד עם קדוש - שומרי התורה והמצוות. מה שמותר למוסלמים אסור לאחינו בית ישראל. חופש דת לטעמם הוא רק החופש מהדת. היטיבה להגדיר זאת אחת הידועות לשמצה בשנאתה לחרדים, וכששאלו אותה על דו קיום - השיבה בוודאי (עם המוסלמים), אך כשחידדו את השאלה בנוגע לחרדים - אמרה בשום אופן לא", הוא ממשיך, "על אלו המוכנים לפגוע באחיהם בני ישראל, בשמה הטוב של המדינה, בכלכלת ישראל ובלכידות בעם, רק בשביל אינטרס אישי או מתוך קנאה ושנאה, להבין, שגם בשעת כעס קרויים אנו בנים למקום ואחים זה לזה".

לסיום כתב השר: "רק יחד, כבנים וכאחים, נוכל לזכות גם בהמשך הפסוק ולהיות לעם קדוש ולעם סגולה. ולאחיי הנאנקים תחת עול היועצים המשפטיים והבג"ץ, אומר: אל תיראו ואל תחתו מפניהם - כלבוש תחליפם ויחלופו, ובנו בעז"ה תתקיים נבואת ישעיה בהפטרת השבוע: 'כָּל כְּלִי יוּצַר עָלַיִךְ לֹא יִצְלָח וְכָל לָשׁוֹן תָּקוּם אִתָּךְ לַמִּשְׁפָּט תַּרְשִׁיעִי'".

תגיות:פרשת השבועאחדותשלמה קרעיח"כ שלמה קרעי

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה