חדשות בארץ

הובא למנוחות חייל צה"ל: "כל דבר שהתחלת ונגעת בו עשית על הצד השלם ביותר"

רב"ט הלל נחמיה אופן התמוטט אתמול במהלך אימון צבאי. אביו: "בשבת האחרונה שלו שאלתי אותו אם מדברים על סרבנות והוא ענה לי שזה לא מעניין אף אחד בצבא"

הלווית החייל (צילום: Chaim Goldberg/FLASH90)הלווית החייל (צילום: Chaim Goldberg/FLASH90)
אא

בבית העלמין הצבאי בהר הרצל בירושלים הובא אחר הצהריים (שלישי) למנוחות רב"ט הלל נחמיה אופן ז"ל, תושב כרמי צור, הלוחם מיחידת יהל"ם שהתמוטט במהלך אימון ומת. הלווייתו של הלל אמורה הייתה להתקיים אתמול, אך בצה"ל נענו לבקשת המשפחה למנות רופא מטעמם כחלק מהתחקיר המתבצע.

אימו של הלל, חניטל, ספדה לו בבכי: "נולדת שנה אחרי שאמא שלי נפטרה. זכית לקבל את כישרונותיה, את זיו פניה היפות. היית מתנה כשנולדת. כל דבר שהתחלת ונגעת בו עשית על הצד השלם ביותר".

האב בועז סיפר על השיחה האחרונה עם בנו בשבת שעברה כשביקר אצל הוריו: "בימים כאלה שהרוחות סוערות, טוב להתווכח אבל לשמור על אחדות, זו הצוואה של הלל. בשבת האחרונה שלו שאלתי אותו אם מדברים על סרבנות והוא ענה לי שזה לא מעניין אף אחד בצבא. המסר של הלל לציבור - תשאירו את הצבא מחוץ למחלוקות".

אחיו של הלל, שמעיה, ספד להלל: "תראה כמה אנשים שאוהבים אותך באו ללוות אותך. בשישי האחרון התבאסתי שאתה סוגר שבת וניסיתי להתקשר לשמוע את הקול שלך וכבר לא היית זמין. לא ידעתי שפעם הבא שנדבר אלו יהיו מילות פרידה. אחי היקר, כולך טהור עם לב טהור. אני כל כך מתגעגע אלייך. אתה האח הראשון שלי ויש לי הרבה זיכרונות ממך. אתה צעיר מדיי כדי ללכת מאיתנו. הלל אחי תתפלל שהשמחה תמשיך בביתנו", סיכם האח.

המשטרה הצבאית חוקרת את נסיבות מות החייל, ובצה"ל עורכים תחקיר במיוחד לאור טענות שמזג האויר הקשה וגל החום שפקד את המדינה הקשה מאוד על קיום אימונים.

א', מפקד יחידת יהל"ם, אמר בהספדו להלל: "אנחנו מתחייבים להמשיך ולחקור בצורה מקצועית. הלל היה נער מלא במוטיבציה לתרום, להשפיע ולהוביל. עבר את הגיבוש בהצלחה והתנדב בשירות ליחידה. הוא היה אדם חייכן, בעל צחוק מתגלגל, צנוע, ודואג לכולם. הוא היווה דמות מרכזית בפלוגה ובמחלקה, וחבריו מספרים על האדם הישר שהיה, כזה שלא מעגל פינות ונרתם ראשון לכל דבר".

נזכיר כי אופן בן ה-20 התמוטט אתמול במהלך אימון במתקן אדם. על פי הערכות, הלוחם נפטר כתוצאה מהתייבשות ועומס החום בחסות השרב ששרר ברחבי הארץ בימים האחרונים.

תגיות:צה"להלל אופן ז"ל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה