חם ברשת

"שקמה ברסלר, תתבעי גם אותי. ממתין"

איש הימין מני אסייג הגיב על תביעת לשון הרע שהגישה מנהיגת המחאה נגד נטלי דדון: "שורף את הרחובות, מעודד סרבנות בצה"ל ובשירותי הרפואה הציבורית, ואז כשמישהו טוען שאתה מסוכן, אתה תובע אותו על לשון הרע, ואגב כך מעביר מסר לאחרים לסתום"

  • ז' אלול התשפ"ג
בעיגול: שקמה ברסלר (צילומים: מרים אלסטר / פלאש 90, יח"צ שנות ה80)בעיגול: שקמה ברסלר (צילומים: מרים אלסטר / פלאש 90, יח"צ שנות ה80)
אא

"אתה מלבה מרד נגד שלטון נבחר, ממרר את חיי האזרחים, שורף את הרחובות, מעודד סרבנות בצה״ל ובשירותי הרפואה הציבורית, ואז כשמישהו טוען שאתה מסוכן, אתה תובע אותו על לשון הרע, ואגב כך מעביר מסר לאחרים לסתום". כך הגיב איש הימין, הבמאי והיוצר מני אסייג, לאחר שקרא כי שקמה ברסלר, שעומדת בראש המחאה נגד הרפורמה המשפטית, תובעת את אשת הימין נטלי דדון.

ברסלר הגישה תביעה בגין לשון הרע. היא דורשת מדדון פיצוי של 250 אלף שקל בעקבות מה שהיא מגדירה כ"פרסומים שקריים" לכאורה של דדון נגדה.

"בפרסומיה השקריים כתבה הנתבעת כי התובעת 'קוראת להפעלת כח הזרוע מעל כל במה אפשרית'; כי התובעת 'השתגעה לגמרי' שכן מבחינתה 'חסימת אמבולנסים מלהגיע לפצועים זאת מחאה לגיטימית'; וכי התובעת 'מסוכנת לעם ישראל', 'מובילה (במו ידיה) למלחמת אחים וחורבן בית' ועסוקה 'ברמיסת כל החושבים אחרת ממנה'", נכתב בכתב התביעה. אסייג לא נשאר חייב וטען: "אז לדעתי שקמה ברסלר היא סכנה ברורה ומיידית למדינה היהודיתתתבעי גם אותי. ממתין".

תגיות:חם ברשתמני אסייגנטלי דדון

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה