חדשות עולם הילדים

כל הכוכבים של הידברות ב-10 ש"ח באתר עולם הילדים

מתן צור, עדן ועודד מנשה, סיוון רהב מאיר, אפרת ברזל ועוד דמויות מיוחדות ואהובות מגישים תוכניות ילדים בהידברות. כל תכני עולם הילדים ב-10 ש"ח לחודש הראשון

  • ז' אלול התשפ"ג
אא

אם היו מזמינים אתכם לאירוע שמכנס את כל הדמויות הכי אהודות בישראל. הייתם מגיעים עם הילדים? בטוח שכן. זה בדיוק מה שקורה כאן בעולם הילדים של הידברות. מנויי 'עולם הילדים' יכולים להיכנס לאתר ולצפות בכוכבי הילדים, ועכשיו זה ב-10 ש"ח לחודש הראשון.

תוכניות מגוונות ומרתקות של מתן צור, עדן ועודד, סיוון רהב מאיר, אפרת ברזל ועוד דמויות מיוחדות ואהובות. ב'עולם הילדים' נהנים ממגוון של תוכניות, חוגים ומשחקים באווירה יהודית שמורה ואיכותית. זה עולם המעניק תעסוקה מהנה ואווירה משפחתית מיוחדת. 

צוות עולם הילדים מודע לאפשרויות שיש לעולם הגדול להציע. הסדרות בציבור הכללי מרתקות ומושכות את לב הילדים, אבל לצערנו, התכנים ברובם אינם נקיים ואינם צנועים. אנו כהורים מחפשים לילדים הרכים שלנו תכנים איכותיים ושמורים. הצוות שוקד כל העת על הכנת תוכניות חדשות מרתקות ומלהיבות אף יותר כדי שילדים טהורים יוכלו ליהנות באווירה שמורה ומצוינת. 

הצטרפו למשפחת המנויים שלנו ותהנו מאלפי פרקים בעשרות סדרות, סרטים, מלאי אדיר של קומיקסים ומשחקים דיגיטליים מלהיבים. עולם הילדים במבצע מושלם: 10 ש"ח לחודש הראשון. אלפי הורים כבר נמצאים איתנו. עכשיו תורכם.

 20 חוגים, כ- 50 סרטים, כ-60 ספרי קומיקס, כ-500 בדיחות, מעל 750 סרטוני טבע, כ-1500 סרטוני רץ ברשת וכ-2000 פרקים בכ-70 סדרות ועוד מלא מלא! כל הטוב הזה עכשיו ב-10 ש"ח לחודש הראשון! 

 

תגיות:הידברותאתר עולם הילדים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה