המצעד

משפחה צמחונית שלחה מכתבי איום לשכנים - בגלל מסיבות 'על האש'

שכנים יכולים לחדור לפרטיות בצורה מסוכנת, והסיפורים שלפניכם הם ההוכחה הניצחת (והמפחידה) לכך

אא

 בכתבה זו נביא אליכם שלושה מקרים שבהם שכנים עברו את הגבול בכך שכתבו מכתבים הזויים במיוחד לשכניהם, שכולם סוקרו בתקשורת העולמית בעקבות ה'הד' שיצרו. 

הסיפור הראשון: שכנים טבעוניים שלחו מכתבי איום למשפחה שעשתה 'על האש'

המקרה הזה אירע באוסטרליה לפני כמה חודשים. שכנה טבעונית שכנראה מאוד הפריעו לה מסיבות הברביקיו של שכנתה, החליטה לשלוח אליה מכתב מאיים שעליו כתוב 'אזהרה אחרונה', תוך שהיא מאיימת לדווח עליה 'לרשויות'. 

מי שקיבלה את המכתב היא אישה בשם קיילי, שהתבקשה מהמשפחה הטבעונית לסגור את החלון שלהם בזמן בישול בשר, ולא לעשות על האש בחצר, כיוון שהם חייבים להתחשב ברגשותיהם של מי שאינו אוכל בשר. "הריח מגיע אלינו כל הזמן וזה בלתי נסבל", נכתב במכתב הראשון. 

אחרי המכתב הזה, הגיעו שורת מכתבים מטרידים במיוחד: "ריח הבשר שאת מבשלת מרגיז אותנו ומעורר בחילה", נכתב במכתב השני, שנשא נימה חזקה ותקיפה של איום. 

מקבלת המכתבים ראתה בזה דבר מצחיק, ומיהרה לפרסם את המכתבים ברשתות החברתיות - שם עברה המשפחה ה'אנונימית' שיימינג של ממש. "לאף אחד אין זכות להגיד לי איזה בשר לבשל, עם כל הכבוד לטבעונים", אמרה תגובה אחת מני רבות. 

מאידך, היו גם כאלה שטענו ש"אפשר לכבד" כדי לחיות בשלום זה עם זה. 

הסיפור השני: השכן נדרש לבנות קומה נוספת כדי לעמוד בסטנדרט הבנייה ברחוב 

הסיפור הזה אמנם קצת יותר הגיוני מקודמו, אך עדיין - מדובר במכתב יוצא דופן שקיבל בעל בית בקו המים של פרת', עיר בסקוטלנד. 

על המכתב ההזוי משהו חתמו 'קבוצת שכנים מודאגים' שביקשו מהשכן החדש שזה עתה עבר לפרבר הילאריס העשיר - לבנות קומה נוספת לביתו, כדי "לעמוד בסטנדרט הבנייה של הרחוב, ולהגן על המוניטין שלו". 

השכנים התעלמו מכך ששיפוץ כזה מגיע ל-380,000 דולר, והתעקשו כי בעל הבית החדש חייב לעשות את זה כדי "לשמור על יציבות מחירי הדירות". עוד נטען כי לביתו "יש השפעה שלילית על שאר הבתים באזור, והוא מוריד את הערך של מי שמבקש למכור את דירות הנופש שלו".

הסיפור השלישי: התעלומה של משפחת ברודוס 

משפחת ברודוס מבריטניה עלתה לכותרות בעולם בשנת 2014, לאחר שקיבלה סדרת מכתבים מאיימים על ידי מישהו שכינה את עצמו 'הצופה'. 

המשפחה, שעברה לבית חדש עם שישה חדרי שינה בניו ג'רזי, אותו רכשה ב-1.3 מיליון דולר - החלה לקבל את המכתבים ימים ספורים לאחר שעברו לבית. המכתבים המצמררים חשפו כי 'הצופה' ידע פרטים רבים על חייהם, ובמכתבים הזהיר את ההורים שאם ילדיהם יירדו למרתף, הם לא יראו אותם יותר לעולם. 

שכנה בשם קימברלי סורנטינו, שהתגוררה בסמיכות לבית הזה במשך 30 שנה, סיפרה בתקשורת שאף אחד לא רצה לקנות אותו כי השמועות אמרו שזה 'בית משוגע'. "אני חושבת שמישהו חיפש לעשות צחוק על חשבון המשפחה המסכנה", אמרה שכנה אחרת. "אני לא יודעת אם אני הייתי 'קונה' את זה".

תגיות:סיפוריםעל האששכניםמוזרצמחונים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה