חדשות בארץ

פנצ'ר בגלגל של אושרת קוטלר? אין בעיה, החרדים יתקנו

סביר להניח שלתרחיש כזה, אפילו אושרת קוטלר לא ציפתה: כשפניה מועדות חזרה הביתה בתום יום עבודה - למורת רוחה גילתה כי יש תקר בגלגל מכוניתה. מי הציע את עזרתו, ואף התגבר על הבעיה? חרדים

אא

תקר בגלגל: כל נהג מכיר את התרחיש הזה, וכל נהג חושש מפניו. על אחת כמה וכמה כשמדובר בטיימינג הכי לא מתאים שיכול להיות, כמו בדרך חזרה הביתה אחרי יום עבודה מפרך, למשל. 

אז נכון, אף אחד לא בוחר שזה יקרה לו, אבל כשזה כבר קורה - כל מה שצריך הוא שליח טוב שיישלח משמיים, כדי לעזור. אושרת קוטלר - מגישת מגזין 'חדשות 10', זכתה אתמול (מוצאי שבת) לשני שליחים טובים כאלה שנקרו על דרכה. לאחר שמאמציה להשיג עזרה במתחם תחנת דלק - עלו בתוהו, נחלץ לעזרתה בחור חרדי העונה לשם מרדכי, והציע את עזרתו.

משענתה בחיוב, ביחד עם בחור חרדי נוסף, החלו השניים לעמול במרץ על החלפת הגלגל. בתחילה אמרה קוטלר כי היא מופתעת מהמחווה יוצאת הדופן של הבחורים, שכן לפי היכרותה עם גברים חרדים - ידוע לה כי הם אינם מתנדבים בדרך כלל 'לדבר עם בחורות'. אלא שאז התחוור לה כי אותו מרדכי הוא מתנדב בארגון 'ידידים' - שזה בדיוק עניינו: לעזור לכל מי שנקרה על הדרך, ובכל דרך אפשרית (תרתי משמע).  "תכירו את מרדכי מארגון 'ידידים' ואת מישאל, שהתגייסו לעזור לי עם החלפת צמיג, עם סיום השידור. תודה בחורים, הצלתם אותי", כך כתבה קוטלר הבוקר בדף הפייסבוק שלה. 

מרדכי ומישאל בעת תיקון התקר (צילום: אושרת קוטלר)מרדכי ומישאל בעת תיקון התקר (צילום: אושרת קוטלר)

תגיות:חדשות בארץחרדיםידידים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה