חם ברשת

השחקן זועם: "ימין, שמאל, דתיים וחילונים, כולם אוהבים. ספרו את זה בתקשורת"

טל מוסרי, שרק לאחרונה היה מעורב ב"פרשת התיאטרון" טוען כי התקשורת אשמה במצב בישראל: "אני פוגש את עם ישראל בכל מקום וחורש את הארץ לאורכה ולרוחבה והיא מופלאה ונפלאה ואנשים פה אחים. צריך לתת לזה במה"

  • י"א אלול התשפ"ג
בעיגול: טל מוסרי (צילומים: תומר ניוברג / פלאש 90, shutterstock)בעיגול: טל מוסרי (צילומים: תומר ניוברג / פלאש 90, shutterstock)
אא

"התקשורת מלבה לגמרי. מספרת סיפור מסויים כשיש עוד דברים. יש מלא קהל בהופעה של חנן בן ארי ובסמי עופר. בתי הקפה והמסעדות מלאים, כולם שמחים ונופשים ביחד, ימין, שמאל, דתיים וחילונים וכולם מחבקים ואוהבים. ספרו את זה בתקשורת", כך אמר השחקן טל מוסרי בראיון לרן בוקר ב-YNET.

מוסרי הסביר כי "זה לא מביא להם לייקים וטוקבקים ותגובות. צריך להבין שיש עוד דברים. אני פוגש את עם ישראל בכל מקום וחורש את הארץ לאורכה ולרוחבה והיא מופלאה ונפלאה ואנשים פה אחים. צריך לתת לזה במה".

כזכור, מוסרי ספג לאחרונה ביקורת אחרי שבתום ההצגה "קזבלן" ב"הבימה" הקריא מסר נגד הרפורמה לקהל. "אנו מצרים על המצב החמור שאליו נקלענו כולנו. על היעדר ההידברות, על שנאת החינם, על השסע החברתי הקיצוני שאותו אנחנו חווים ועל הרוח השלילית המנשבת בין שני צידי המתרס", אמר אז מוסרי וספג ביקורת מהקהל. "החברה שלנו קרועה לשניים. עלינו לזכור שאין לנו ארץ אחרת וכולנו עם אחד".

מוסרי מדגיש כעת כי הוא מנסה להימנע מפוליטיקה כל חייו. "תמיד הפוליטיקה הייתה בצד, אבל אני מאוד כועס על המנהיגים שלנו משני הצדדים. זה לא שאני הולך להפגנות, לא בעד ולא נגד. אם הצליחו להכניס אותי בתקופה הזאת לתוך אירוע כזה - סימן שזאת תקופה מטורללת. זאת הייתה מהומה על כלום, בגלל זה לא נלחצתי לרגע אחד. מי שמכיר אותי יודע שהכול יעבור בשלום ושאני אמשיך לעשות את מה שאני יודע לעשות, שזה בעיקר לחבר, אין לי ארץ אחרת".

תגיות:טל מוסריחם ברשת

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה