חדשות בעולם

סערה בבריטניה: פקידת קבלה לשעבר טוענת שהיא נסיכה שזכאית לרשת מיליונים

פקידת קבלה לשעבר טוענת שהיא נסיכה מרוקנית שגדלה כילדה לא רצויה, ודורשת ירושה של מיליוני ליש"ט

אא

פקידת קבלה לשעבר בבית מלון מחוללת סערה בבריטניה: הפקידה בת ה-70, ג'יין בנזקון שמה, טוענת שהיא נסיכה מרוקנית, בתו של המלך חסן השני, שאמנם כבר מת אך השאיר אחריו ירושה ענקית. לדבריה, המלך חסן לא הכיר בה כבתו והיא גדלה והתחנכה במשפחת אומנה בבלגיה. 

כשנשאלה מדוע היא מספרת את הדברים רק כעת, בעוד שהמלך מת בשנת 1999 - לא השיבה תשובה ברורה, ותחת זאת רק אמרה שהיא דורשת שהעולם יכיר בה כנסיכה, כדי שהיא תירש הון של 4 מיליארד ליש"ט. 

בשנת 1999, כשראתה תמונה של המלך בטלוויזיה וצפתה בהלווייתו, אמרה לכל מי שהיה מסביב בהיסטריה: "אבא שלי מת, אבא שלי מת", אך בנה שהיה עמה לא הבין על מה היא מדברת. 

כיום מדברת ג'יין על היותה ילדה לא רצויה, ואומרת כי "להיות לא רצוי כילד זה דבר שרודף אותך כל חייך. התמלאתי כעס עליו. העבר היה תיבת פנדור שלא רציתי לפתוח, והייתי מעדיפה אילו אבבי היה נהג מונית או מישהו שיוכל לפחות לזהות אותי כבתו. 

מארק אויטנדלה, עורך דינה של ג'יין, אמר: "תמונה מדברת יותר מאלפי מילים. ג'יין בנזקון גדלה לבד, כמו עשב שוטה בגינה, בלי אהבת אב ביולוגי, בלי אהבת אם. אני חושב שהגיע הזמן שיכירו בה כנסיכה מרוקאית ושהיא תקבל את מה שמגיע לה".

אם המלך הנוכחי שג'יין טוענת כי הוא אחיה למחצה יכיר בה - היא עתיד לרשת הון תועפות. 

תגיות:בריטניהסערהנסיכהפקידת קבלה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה