חדשות בארץ

עיר דוד: משפחה יהודית הותקפה באכזריות על ידי ערבים

פורעים ערבים תקפו אחים יהודים ש'העזו' להעיר להם על נהיגה פראית, ועשו בהם לינץ'. כעת מבקש עורך דינם לעצור אותם ולהגיש נגדם כתב אישום

אא

עיר דוד, ירושלים: כתב אישום הוגש השבוע כנגד ערבים שתקפו משפחה יהודית לפני כשבוע, לאחר שאחד מבני המשפחה 'העז' להעיר לערבים על נהיגתם הפראית. 

בתגובה להערה, הערבים שהיו ברכב הזעיקו ערבים נוספים מהאזור וכולם תקפו את המשפחה באמצעות אגרופים, גז פלפל והטחת ראשם בקיר. עו"ד חיים בלייכר שהמקרה הובא לפניו, הגיש לפרקליטות מחוז ירושלים בקשה להחזיר את התיק שנוהל אצלה והועבר ליחידת התביעות של המשטרה. 

את הסברו עיגן עורך הדין בעובדה שכל זמן שתיק החקירה מתנהל במשטרה, היא אינה יכולה ואינה מוסמכת להגיש כתב אישום. 

התקרית החמורה אירעה ברחוב מעלות בעיר דוד, כשרכבם של הערבים דהר ברחוב הצר בצורה שסיכנה את חייהם של העוברים ושבים. מי שהיה שם הוא שני אחים בני אותה משפחה, שהעזו, כאמור, לקרוא לעבר הנהג שיאט את נהיגתו הפראית, אולם בתגובה הוא עצר את הרכב במרכז הכביש, יצא ממנו עם חבריו והללו היכו את שני האחים באכזריות. 

תוך זמן קצר, כאמור, הצטרפו חברים נוספים וכולם התנפלו על האחים וביצעו בהם, לדברי בלייכר, לינץ'. "המכנה המשותף של כל הפורעים שהם ערבים שונאי יהודים, והתנכסותם המהירה של פורעים רבים לשם עשיית לינץ' מעידה כאלף עדים על כוונות אנטישמיות גזעניות-לאומניות הרוחשות שם כל העת", דברי עורך הדין.

עו"ד בלייכר מבקש את מעצרם של הפורעים הערבים לאלתר. 

תגיות:יהודיםאכזריותתקיפהערבים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה