חדשות בארץ

ד"ר אבישי בן חיים: "נתניהו הוא באמת ליגה אחרת"

החוקר והסופר על הרדיפה אחר ראש הממשלה: "ההגמוניה רודפת את נתניהו עד כדי כך, לא למרות שהוא ליגה אחרת, אלא בגלל שהוא ליגה אחרת"

  • י"א תשרי התשפ"ד
(צילומים: יונתן סינדל, חיים גולדברג / פלאש 90)(צילומים: יונתן סינדל, חיים גולדברג / פלאש 90)
אא

"כמה טוב עוד יכול היה ראש הממשלה נתניהו לעשות למדינת ישראל, אלמלא הרדיפה הקשה נגדו (בעיקר הרדיפה באמצעות מערכת המשפט וכתב האישום המגוחך עד חרפה על שוחד. כתב אישום מופרך שגרם נזק עצום לתדמית הבינ"ל של ישראל, קרע, וחרם) ומה הכי מצער? כמה שנתניהו יותר מרשים, ככה הם יותר ירדפו אותו". כך כתב החוקר והסופר, ד"ר אבישי בן חיים, בפוסט שפרסם רגע לפני יום הכיפורים.

תחת הכותרת ‏"נתניהו ליגה אחרת" (רמז לדברים שפרסם העיתונאי בן כספית נגד נתניהו באתר וואלה) כתב ד"ר בן חיים לקוראיו: "יש שתוהים: איך יכול להיות שההגמוניה עד כדי כך רודפת את נתניהו (כולל הגשת כתב האישום המופרך) הרי הוא נכס אסטרטגי למדינת ישראל ולעם היהודי? הוא באמת 'ליגה אחרת'. תשובה: ההגמוניה רודפת את נתניהו עד כדי כך, לא למרות שהוא ליגה אחרת, אלא בגלל שהוא ליגה אחרת!".

בן חיים ענה גם לבן כספית, שדיווח כי פורום העסקים דורש מנתניהו להודיע כי וממשלתו כפופים לשלטון החוק: "המהלך ההגמוני לדיכוי הדמוקרטיה: המיעוט הפריווילגי העשיר הפסיד בבחירות הדמוקרטיות לעניים, לישראל השנייה וידידיה - אז הם מנסים לעקר את הדמוקרטיה ולהמציא שיטה חדשה ואנטי דמוקרטית שמעבירה את השלטון מהממשלה (הדמוקרטיה) לבג"צ (ההגמוניה). בבג"צ אין ייצוג לישראל השנייה - אין דמוקרטיה".

בסקר שנערך לאחרונה, בו נשאל מי איש התקשורת האהוד בימין, זכה ד"ר בן חיים לפופולריות.

למקום הראשון, בפער ניכר, הגיע ינון מגל. בעשירייה הראשונה היו עוד 5 אנשי תקשורת מערוץ 14. במקום השני סיים יעקב ברדוגו ובמקום השלישי עמית סגל. העיתונאים האהודים האחרים הם איילה חסון, מוטי קסטל, מגי טביבי, יקי אדמקר, יותם זמרי, יאיר שרקי, גדי טאוב, ידידיה מאיר, יהודה שלזינגר ואבישי בן חיים. גם שרון גל, אראל סג"ל ושי גולדן דורגו ברשימה.

תגיות:בנימין נתניהואבישי בן חיים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה