חם ברשת

"הצל": "ארבעת המינים? יש מין חמישי, שרוצה להרוס את שאר המינים והסוכה"

בפוסט ויראלי שפרסם הזמר הוא הסביר: "למרות חילוקי הדעות חייבים לתלוש את העשב השוטה, אחרת לא תישאר לנו סוכה"

  • ט"ז תשרי התשפ"ד
(צילומים: תומר ניוברג, shutterstock)(צילומים: תומר ניוברג, shutterstock)
אא

"שימו לב איך חז"ל, לפני אלפי שנים, הבינו טוב מי אלה כל שבטי ישראל. בעזרת ארבעת המינים הם מסבירים, בצורה מדויקת, מי אלו השמאל ומי הימין ומדגישים: כולנו חיים יחד תחת אותה סוכה". כך כתב "הצל", הזמר יואב אליאסי, בפוסט ויראלי שפרסם לעוקביו.

"חז"ל לא ידעו שבמהלך השנים יווצר'מין חדש בעם ישראל, 'המין החמישי' - מין פולש ממורמר ומלא שנאה שלא רוצה לשבת עם שאר המינים תחת הסוכה והמטרה שלו היא להרוס ולהשמיד את השאר המינים ואת הסוכה.

"לאתרוג יש טעם וגם ריח. הוא מסמל את תלמידי החכמים, היהודים שגם יודעים תורה וגם מקיימים מצוות ומעשים טובים. ללולב יש טעם (הוא פרי התמר) אך אין לו ריח. אלה יהודים שאמנם יודעים את התורה, אך אינם עוסקים במעשים טובים. הדס הוא ריחני אך הוא ללא טעם - אלו מי שעושים מצוות אבל אינם יודעים תורה. הערבה היא ללא טעם וללא ריח. אלו מי שגם לא למדו תורה וגם לא עושים מצוות ומעשים טובים.

"והמין החדש, העשב המזיק, צמח לא רצוי הגדל פרא בין צמחי התרבות ומנסה לחסל את הגדילה הטבעית ונחשב למפגע סביבתי. העשב השוטה נקראים גם מין 'פולש'. מונח זה מוכל על צמחים אשר הוצגו לאזור מסוים, בו הם לא היו קיימים קודם לכן. עשבים מזיקים הם עשבים שיכולים להיות מסוכנים לבריאותם של בני אדם או בעלי חיים ולחסל המערכת האקולוגית הטבעית. אסור לתת למין החמישי לחסל את הסוכה וארבעת המינים. למרות חילוקי הדעות חייבים לתלוש את העשב השוטה, אחרת לא תישאר לנו סוכה".

תגיות:ארבעת המיניםיואב אליאסי

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה