חדשות בארץ

בתום קרב של שעות: חוסלו 10 המחבלים שהתבצרו בתחנת המשטרה בשדרות

ישראל החזירה את השליטה על אחד המוקדים המרכזיים ביום הלחימה הראשון. במקביל, הקרבות בין צה"ל למחבלים נמשכים ביישובי העוטף. שוחררו בשלום כל בני הערובה שהוחזקו בקיבוץ בארי

  • כ"ג תשרי התשפ"ד
צה"ל נלחם בשדרות. (צילום: Oren Ben Hakoon/Flash90)צה"ל נלחם בשדרות. (צילום: Oren Ben Hakoon/Flash90)
אא

בתום קרב שנמשך שעות חוסלו לפנות בוקר (ראשון) כל 10 המחבלים שהתבצרו במשך שעות ארוכות בתחנת המשטרה בשדרות. ישראל השיגה שליטה על תחנת המשטרה, לאחר שאתמול השתלטו מחבלים על תחנת המשטרה. גם לאחר שתחנת המשטרה "חולצה", ישראל ממשיכה בקרבות אש בכמה מוקדים בעוטף עזה, בהם כפר עזה. כוחות צה"ל מנסים הבוקר לחסל את המחבלים שנכנסו בשעות הבוקר המוקדמות לקיבוץ.

האירוע בתחנת המשטרה בשדרות נמשך עד השעות הקטנות של הלילה, כשחילופי אש כבדים התפתחו סמוך אליה. לאחר חיסול המחבלים בשדרות, אמר מפקד מחוז הדרום, ניצב אמיר כהן: "השוטרים והלוחמים שלנו פעלו לאורך היממה האחרונה באומץ לב ובנחישות רבה. אנחנו בשעה קשה אך עכשיו מרימים את הראש וממשיכים לפעול בנחישות ובשיא העוצמה נגד כל איום כדי לתת ביטחון לאזרחים. ההנחיה לציבור היא להישאר בבתים, אין אישור לצאת החוצה ואני מבקש מכל מי שצריך סיוע להתקשר למוקד 100 ולמוקדי ההצלה. יש כוחות גדולים של משטרה, מג"ב וצה"ל, ונמשיך לתת ביטחון שוטף ולהגיב לאירועים במהירות".

במקביל, שוחררו הלילה בשלום כל בני הערובה שהוחזקו בקיבוץ בארי. מחבלים החזיקו בכ-50 תושבים בחדר האוכל של היישוב, אולם בני הערובה חולצו ללא פגע. סגן ראש הלשכה המדינית של חמאס, סאלח עארורי, אמר לאחר השחרור: "כניסה יבשתית של האויב לעזה תהיה הסצנריו הכי טוב עבור ההתנגדות הפלסטינית". יניב, תושב בארי, אמר הלילה לחדשות 12: "יש עדיין משפחות שנצורות בתוך הממ"ד ומחכות לפינוי".

צה"ל ממשיך לתקוף יעדים של חמאס בעזה - מהאוויר ומהים. דובר צה"ל בערבית, סא"ל אביחי אדרעי, אמר לתושבי עזה: "פעולות חמאס מאלצות את צה"ל לפעול במקום מגוריכם. למען ביטחונכם, עליכם להתפנות ממקום מגוריכם מיד".

תגיות:בארישדרותבני ערובהמבצע חרבות ברזל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה