חדשות בארץ

האיחוד האירופי השהה העברת 700 מיליון דולר לפלסטינים: "אין עסקים כרגיל"

בעולם ממשיכים להכות בחמאס, כשגם אוסטריה מעכבת העברת הכספים. ה"דיילי מייל": "אימא עם התינוקות שלה בזרועותיה, אישה צעירה ושתי בנותיה הקטנות, ילד אבוד בן 10. הם רק חלק ממאה החטופים המוחזקים בידי הפולשים הרצחניים של חמאס"

  • כ"ה תשרי התשפ"ד
(צילום: Yousef Mohammad/Flash90)(צילום: Yousef Mohammad/Flash90)
אא

המלחמה בישראל נמשכת במלוא העוצמה, ובעיתונים המרכזיים בעולם היא תופסת גם הבוקר (שלישי) את הכותרות הראשיות. העיתונים הגדולים מתמקדים בפגיעה האכזרית של מחבלי חמאס באוכלוסייה האזרחית בישראל. במקביל, הבית הלבן אישר ש-11 אמריקנים נרצחו על ידי חמאס, מה שזוכה לכותרות נוספות.

שער עיתון ה"דיילי מייל" הבריטי מראה תמונות של קשישות ופעוטות שנחטפו על ידי חמאס לרצועת עזה. "כלי משחק בידי טרוריסטים חסרי רחמים", נכתב בשער העיתון. "אימא עם התינוקות שלה בזרועותיה, אישה צעירה ושתי בנותיה הקטנות, ילד אבוד בן 10. הם רק חלק ממאה החטופים המוחזקים בידי הפולשים הרצחניים של חמאס".

ה"טיימס" הבריטי הקדיש את הכותרת הראשית לחלל רב"ט נתנאל יאנג מגדוד 13 בגולני. יאנג ז"ל היה אזרח בריטניה. בכותרת הראשית נכתב: "ישראל ההמומה הולכת למלחמה". העיתון "מטרו" כתב בכותרת הראשית: "חוסר רחמים". על שער ה"אינדפנדנט" נכתב: "ישראל דוחקת בבריטניה: עמדו לצידנו נגד מתקפת הטרור הנפשעת של חמאס".

אתרים רבים ציטטו את שר הביטחון יואב גלנט שהודיע על "מצור מוחלט" על רצועת עזה. באתר ה"ניו יורק טיימס" פורסמה כתבה על סיפורה הטרגי של משפחת אשר. האם דורון והבנות הקטנות אביב ורז נחטפו מהמרחב המוגן לחאן יונס. כלי התקשורת האמריקניים התמקדו בשתי כותרות: אישור משרד החוץ בוושינגטון כי לפחות תשעה אזרחי ארה"ב נרצחו במתקפה (מאוחר יותר עדכן הבית הלבן את המספר ל-11), וגם בהחלטת הפנטגון לשלוח את נושאת המטוסים ג'רלד פורד למזרח הים התיכון במחוות תמיכה לישראל.

לפנות בוקר הודיע האיחוד האירופי רשמית על השהיית כספי ההשקעות לפיתוח רצועת עזה בסך של כ-700 מיליון דולר. שר החוץ של אוסטריה, אלכסנדר שלנברג, הודיע על השהיית העברתם של 20 מיליון דולר לפלסטינים: "אירועי הטרור כל כך מחרידים, שאנחנו לא יכולים להמשיך עסקים כרגיל".

משרד החוץ בתאילנד הודיע כי לפחות 12 מאזרחיו נרצחו במתקפה, ועוד 11 נחטפו. משרד החוץ של מקסיקו הודיע כי 2 אזרחים נחטפו. בארגנטינה דווח שלפחות ארבעה ארגנטינאים נרצחו.

תגיות:האיחוד האירופיחמאספלסטיניםרצועת עזהמבצע חרבות ברזלחרבות ברזלמלחמת חרבות ברזל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה