חדשות בארץ

דובר צה"ל: "עד כה ספרנו 1,000 גופות של מחבלים"

תא"ל דניאל הגרי הבהיר: "אנחנו לא לקראת עצירה, אנחנו בדרך להגברת התקיפות והשלבים הבאים במלחמה. החמאס נערך לכיבוש, לא לפשיטה ונסיגה. הייתה פה התקפת נגד מהירה שהסיגה אותם לאחור"

  • כ"ו תשרי התשפ"ד
(צילום: חיים גולדברג / פלאש 90)(צילום: חיים גולדברג / פלאש 90)
אא

דובר צה"ל, תא"ל דניאל הגרי, אמר הבוקר (רביעי) כי צה"ל ספר עד כה אלף גופות של מחבלים. "אנחנו לא לקראת עצירה, אנחנו בדרך להגברת התקיפות והשלבים הבאים במלחמה. עד כה ספרנו אלף גופות של מחבלים, זה מעיד על היקף הלחימה הרחב בעוטף. החמאס נערך לכיבוש, לא לפשיטה ונסיגה. הייתה פה התקפת נגד מהירה שהסיגה אותם לאחור".

הגרי הוסיף כי "נורו מעל ל-5,000 רקטות מרצועת עזה לעבר ישראל, בנוסף ל-15 רקטות מלבנון ו-6 שיגורים מסוריה. אנחנו מנהלים חמישה מרחבים בו זמנית, אנחנו במוכנות גבוהה בכל הגזרות".

ההערכה היא שעוד מאות גופות של מחבלים מוטלות מתחת להריסות בעזה וכן קרוב לגדר. בצה"ל אישרו כי טרם סיימו לספור את גופות המחבלים, והמספר הסופי יעודכן רק בתום הלחימה.

משרד הבריאות העזתי עדכן הבוקר את מספר ההרוגים ברצועה מאז פרוץ המערכה ל-950. המספר הזה לא כולל את המחבלים שחוסלו על ידי צה"ל בעוטף.

מדובר צה"ל נמסר: "בשעות הבוקר המוקדמות הושלם גל תקיפה שלישי בבית חאנון. במהלך היממה האחרונה נתקפו מאות יעדי טרור המרכזים אמצעי ייצור וניהול לחימה של ארגון הטרור חמאס. עשרות מטוסי קרב תקפו במהלך הלילה מעל ל-80 מטרות ברחבי בית חאנון. בין היתר, המטוסים תקפו שני סניפי בנק המשמשים את ארגון הטרור חמאס למימון טרור ברצועה, מנהרת טרור תת קרקעית בשטח הרצועה ושתי מפקדות מבצעיות ששימשו את ארגון הטרור חמאס להכוונת טרור למדינת ישראל.

"כמו כן, צה"ל תקף שני מתחמים צבאיים של ארגון הטרור חמאס במרחב הרצועה אשר משמשים את הארגון לאימונים, ייצור ואחסון אמצעי לחימה. באחד המתחמים הושמדה מפקדה של מפקד החטיבה הצפונית בארגון הטרור חמאס.

"תשתית צבאית נתקפה בבית פעיל במערך הימי של ארגון הטרור חמאס, בו היה מחסן אמצעי לחימה אשר שימשו את ארגון הטרור ונתקפה מפקדה מבצעית אשר שימשה את הכוח הרקטי של ארגון הטרור הג'יהאד האסלאמי הפלסטיני. בנוסף, תקפו מטוסי קרב שתי תשתיות טרור במרחב הרצועה, ביניהן תשתית בשימוש לואי קפישה, אסיר לשעבר ובכיר במטה הגדה של ארגון הטרור חמאס. הפעיל עסק רבות בהכוונת טרור לעבר מדינת ישראל, ותשתית טרור בשימוש הגא"פ אשר ממוקמת במסגד ומשמשת לאחסון אמצעי לחימה וכינוס פעילים".

תגיות:מלחמת חרבות ברזלמלחמהרצועת עזה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה