חדשות בארץ

חיזבאללה תקף בצפון. צה"ל הגיב בהפגזת מוצבים של ארגון הטרור

הארגון השיעי הודה כי שיגר טילי נ"ט לעבר כוח צה"ל וטען כי ביצע זאת כנקמה על חיסול פעיליו שלשום, תוך שהוא מאיים להרחיב את הפעילות ההתקפית נגד ישראל. רשויות בצפון החלו לחדד את הנחיות הביטחון לתושבים

צה"ל היום בגבול הצפון (צילום: Ayal Margolin/Flash90)צה"ל היום בגבול הצפון (צילום: Ayal Margolin/Flash90)
אא

ארגון החיזבאללה שיגר היום (רביעי) מספר טילי נ"ט לעבר כוח צה"ל שנע בתוך שטח ישראל בגבול הצפון. לאחר מכן פרסם כרוז בו נכתב "אנו מאשרים כי ההתנגדות בלבנון תהיה מכרעת בתגובתה להתקפות הישראליות המכוונות לארצנו ולביטחון עמנו". בתגובה לכך כלי טיס של צה"ל תקפו מטרות חיזבאללה בלבנון ובוצע ירי ארטילרי לעבר מקור ירי הטילים.

רשויות בצפון הודיעו אחר הצהריים כי לאחר התייעצות עם פיקוד העורף הוחלט על שינוי מדיניות ההתגוננות, בשלב ראשון בכל מרחב הגולן. בהודעה המועצה האזורית גולן שהועברה לתושבים נכתב: "מעתה כל יישובי הגולן, ללא יוצאים מן הכלל, נמצאים בסטטוס המחייב הימצאות בכל עת בקרבת מרחבים ממוגנים. כמו כן, קיימת הגבלה על התקהלויות בשטח פתוח עד לכמות של 30 איש, והגבלת התקהלות במבנה סגור עד 300 איש. ניתן להמשיך ללכת למקומות עבודה ולקיים פעילויות מצומצמות במקומות בעלי גישה למרחב מוגן".

הנהגת המועצה קראה לתושבים ולהנהגות היישובים לתלות דגלי ישראל על הבתים והמרחבים הציבוריים. "אנו רואים בכך ערך ותרומה להגברת המוטיבציה, החוסן והגאווה הלאומית".

 

תגיות:חיזבאללהצה"ל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה