חדשות בארץ

זוועה: המחבלים רצחו את הבן – וחגגו על האשראי של אביו באלפי שקלים

שחר צמח הי"ד נלחם במחבלים עד שאזלה לו התחמושת. אביו הסתגר בממ"ד, בזמן שהמחבלים בזזו את רכושו וביצעו רכישות מאתרים ברוסיה בכרטיס האשראי שלו: "זה רק כסף, איבדתי בן גיבור"

  • כ"ז תשרי התשפ"ד
חיילי חמאס (צילום: Abed Rahim Khatib/Flash90)חיילי חמאס (צילום: Abed Rahim Khatib/Flash90)
אא

שחר צמח הי"ד (39), אב לילדים בני ארבע ושנתיים וחצי, ששימש כחבר כיתת הכוננות בקיבוץ בארי, נלחם בשבת האחרונה במחבלי החמאס עד שנגמרה לו התחמושת, ואז המחבלים הצליחו להרוג אותו. אביו דורון הסתגר כל אותה העת בממ"ד. המחבלים, שהסתובבו בביתו, בזזו רכוש, גנבו את הארנק האישי שלו וביצעו עסקאות באלפי שקלים בכרטיס האשראי שלו.

מסריקה של העסקאות עולה כי תוך כדי ביצוע הטבח הנורא בקיבוץ, רכשו המחבלים מוצרים באתרים ברוסיה, אותם כנראה הזמינו למשפחותיהם. "בזמן שהתבצרתי בממ"ד בקיבוץ, המחבלים ניסו לפרוץ את הדלת", סיפר דורון צמח לידיעות אחרונות. "הם גנבו לי את כרטיס האשראי וחגגו עליו באלפי שקלים".

"עברנו גיהנום בבארי. חברי כיתת הכוננות נלחמו שם עד הכדור האחרון, לבד, בלי אף אחד. סיפורי הגבורה שלהם עוד יסופרו. במשך 7 שעות לא היה חייל אחד בבארי. במשך 7 שעות כיתת הכוננות נלחמה לבד מול מאות, כן, מאות מחבלים. שחר שלי הגן במשך 4 שעות על נקודת איסוף הפצועים. נלחם כמו אריה, הרג עשרות מחבלים. כשנגמרה לו התחמושת הוא לקח מחבריו הפצועים מכיתת הכוננות והמשיך להילחם עד שנגמרה לו התחמושת, ואז המחבלים פרצו, הרגו אותו, את הרופא והפראמדיקית ואת חבריו מכיתת הכוננות".

ומה עם כרטיס האשראי? האב מספר כי "מאז הצלחתי להגיע למוקד ביטול כרטיס אבל מנסה שוב ושוב להגיע למישהו שיכול לסייע לי לבטל את העסקאות ולא מגיע. זה רק כסף ולא אכפת לי מהכסף. איבדתי בן, את שחר, הוא גיבור. הוא נלחם עם כיתת הכוננות ואף אחד לא הגיע. הוא נלחם עד שנגמרה לו התחמושת".

תגיות:חמאסחרבות ברזלמלחמת חרבות ברזלקיבוץ בארי

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה