חדשות טובות

מרגש: גויס בצו 8 והספיק להגיע ללידת בנו ברגע האחרון

ישי גויס בצו 8, אשתו נותרה בביתה בחודש התשיעי וחטפה צירים. "שלחתי לישי הודעה והודעתי שהלידה ממש מתקרבת. לא ידעתי אם הוא בכלל זמין", היא סיפרה אחרי שהפתיע והגיע ללידה בבית החולים בירושלים. ישי: "הייתי צריך לתפוס טרמפ, במזל עבר שם טוסטוס"

  • כ"ז תשרי התשפ"ד
(צילום: משה שי / פלאש 90)(צילום: משה שי / פלאש 90)
אא

ישי חובב הוא חייל מילואים שהוקפץ בימים האחרונים בצו 8 למילואים בצפון. הבעיה: אשתו הדס נותרה בביתם שבירושלים בהיריון מתקדם וציפתה שיחזור. לאחר שבעלה הגיע למילואים, הדס חוותה צירים וכתבה לו – אבל לא הייתה בטוחה שהוא ראה את ההודעה. ישי, שקרא את ההודעה, קיבל שחרור מהיר והגיע מקצה אחד של הארץ, עד לבית החולים הדסה בירושלים.

"תאריך הלידה המשוער שלי הוא רק בעוד שבוע וחצי, אז לא חשבתי שזה יקרה עכשיו", סיפרה לחדשות 12 "בימים האחרונים ישנתי אצל אימי, כי גם אבא שלי הוקפץ למילואים בדרום. באמצע הלילה הוחלט בידי הצוות ליילד אותי, אז יחד יצאנו רק שתינו להדסה.

"שלחתי לישי הודעה והודעתי שהלידה ממש מתקרבת. לא ידעתי אם הוא בכלל זמין, אם יקרא את ההודעה ואם הוא לא עסוק שם בפעילות בשטח". באותה שעה, בקצה השני של הארץ, ישי סיים פעילות מבצעית עם היחידה בה הוא מוצב במילואים והלך לישון. רק כשהתעורר לאחר כמה שעות ראה את ההודעה וקיבל ממפקדיו אישור לצאת לדרך".

ישי סיפר: "הייתי צריך לתפוס טרמפ עד לאזור בו הרכב חנה. במזל גדול עבר שם רוכב טוסטוס, ממש באמצע שום מקום. הוא עצר ואמר לי: 'קפוץ, תעלה'. משם נכנסתי לרכב התחלתי לנסוע לבית החולים הדסה עין כרם, כשאני ממש מקווה לא לפספס את הלידה".

הדס סיפרה כי הייתה אופטימית ועד הרגע האחרון האמינה שבעלה יגיע. "כשישי נכנס לחדר הלידה זה באמת היה רגע מדהים, זכינו להיות בו יחד. התינוק שלנו ידע והרגיש, הוא חיכה לאבא שלו ויצא בדיוק בשנייה שהתאימה לו", סיכמה. "הייתה לי חוויה מדהימה, הצוות עטף אותנו מכל כיוון אפשרי. אני יודעת שהסיפור שלנו מעלה חיוך והתרגשות לכל מי שיקרא עליו. זו באמת קרן אור בימים שכאלה".

תגיות:לידהחיילי מילואיםמלחמת חרבות ברזל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה