חדשות בארץ

צה"ל חיסל את מפקד הכוח שהוביל את מתקפת הטרור בניר עוז ונירים

צה"ל, בהכוונת שב"כ, חיסל את בילאל אל-קדרה, מפקד כוח נוח'בה בגדוד דרום חאן יונס של חמאס שהיה אחראי למתקפה הרצחנית על הקיבוצים נירים וניר עוז

  • ל' תשרי התשפ"ד
(צילום: Atia Mohammed/Flash90)(צילום: Atia Mohammed/Flash90)
אא

מטוסי קרב של צה"ל, בהכוונה מודיעינית של שב"כ, חיסלו אמש ׁ(מוצאי שבת) ברצועת עזה את בילאל אל-קדרה, מפקד כוח נח'בה בגדוד דרום חאן יונס של חמאס, שהיה אחראי על המתקפה הרצחנית בקיבוצים נירים וניר עוז. כמו כן, חוסלו פעילים נוספים בחמאס ובג'יהאד האסלאמי.

(קרדיט: דובר צה"ל)

חיסולו של אל-קדרה מצטרף לחיסולו, במהלך השבת, של עלי קאצ'י, מפקד בכוח הנח'בה של חמאס, שהוביל מתקפת טרור ביישובי עוטף עזה. קאצ'י נעצר בשנת 2005, בעקבות חטיפה ורצח של ישראלים, ושוחרר כחלק מעסקת גלעד שליט

דובר צה"ל עדכן הבוקר, כי "במהלך הלילה צה"ל תקף מעל מאה מטרות צבאיות בשכונות זיתון, חאן יונס ובמערב ג'בליה, לצד מטרות הפוגעות ביכולותיו של ארגון הטרור חמאס כגון מפקדות ומתחמים צבאיים, עשרות משגרים, עמדות נ"ט ועמדות תצפית. כמו כן, הושמדו מפקדות צבאיות של ארגון הטרור הג'יהאד האסלאמי הפלסטיני".

בנוסף, השמיד צה"ל מספר תשתיות טרור של מנגנוני הביטחון השייכות לחמאס ומהוות חלק ממערך המשילות של הארגון, הן בשגרה והן בחירום. רבים מהמשתייכים לתשתיות אלו משתתפים באופן פעיל בלחימה נגד צה"ל.

(קרדיט: דובר צה"ל)

אתמול המשיך צה"ל, לאורך שעות היום, לתקוף מטרות צבאיות של חמאס, בפרט בשכונות ג'בליה, זייתון, אל-פורקן ובית חאנון. בין היתר, חוסלו פעילים של ארגון הטרור והושמדו מפקדות צבאיות ועשרות משגרי מרגמות. בשעות הערב איתר מסוק קרב בניין שבו שהו מספר מחבלים, תקף וחיסל אותם.

בנוסף, כוחות צה"ל זיהו מספר פעילי חמאס שיוצאים מפיר מנהרה בשטח עזה. כלי טיס של צה"ל חיסל את המחבלים, ותקף את תוואי המנהרה שממנו יצאו המחבלים.

תגיות:מלחמהעזהחמאסצה"ל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה