חדשות יהדות

"לֹא רָעָב לַלֶּחֶם וְלֹא צָמָא לַמַּיִם": יותר מהכל, חיילי צה"ל מבקשים: שלחו לנו ציציות

הביקוש האדיר לציציות אצל החיילים גרם לאנשים לקום ולעשות מעשה. בתוך ימים ספורים הוקם מיזם אדיר הכולל הכנה של ציציות החל משלב הגזירה והתפירה ועד למשלוח ישירות לשטח. "וַעֲשִׂיתֶם אֹתָם"

 אחד ממוקדי הכנת הציציות בישיבת שעלבים אחד ממוקדי הכנת הציציות בישיבת שעלבים
אא

במבצע רחב היקף שטרם נראה כמותו בארץ, הוקם מערך הכנת ציציות ענק הכולל מספר גדול של מוקדים ברחבי הארץ. אחד מנציגי המיזם סיפר להידברות על הפרויקט המרגש: "לספקים נגמרו הגופיות הצבאיות, וכאן אנחנו נכנסנו לתמונה. יצרנו קשר עם מפעלים על מנת לרכוש חולצות דריי פיט (מנדפות זיעה) בצבע זית, והתחלנו להכשיר אותם לציציות. התהליך כולל גזירת החולצה בצדדים לצורת ד׳ כנפות, הכנת חורים להכנסת הפתילות, ומשם משלוח למוקדי השזירה והשינוע לבסיסים.

עד עכשיו נשלחו לבסיס כ-10,000 ציציות בתוך 3 ימים (!) כשהמטרה היא להגיע ל-50,000 ציציות מדי שבוע על מנת לענות על הדרישה העצומה. המוקד המרכזי נמצא בבית שמש, בבתי הכנסת "אוהב ישראל" ו"משכן שילה", אך מובן שישנם עוד מוקדים רבים שפרוסים ברחבי הארץ.

 אחד ממוקדי הכנת הציציות בישיבת 'שעלבים' אחד ממוקדי הכנת הציציות בישיבת 'שעלבים'

את הפניות הראשונות במיזם ריכזו המתנדבים בטופס אינטרנטי בו ניתן היה למלא פרטים, אך מאחר שהביקוש עלה על ההיצע – הטופס הוקפא, וריכוז הפניות הועבר לטיפולו של נציג העומד בקשר ישיר מול רבני גדודים או רס"פים בטלפון: 054-6222643

 בנוסף ישנו מספר טלפון אליו אפשר לפנות לקבלת פרטים נוספים והתנדבות: 050-7471583

"כולנו תקווה שאנשים יתרמו לפרויקט החשוב הן מכספם והן מזמנם. חסרות לנו עדיין תרומות רבות", אמר נציג המיזם, "וחשוב לנו מאוד שרבני הגדודים והרס"פים יפנו למספר הטלפון שפרסמנו על מנת לדייק עבורנו כמות הציציות הדרושה לכל גדוד ובסיס".

תגיות:ציציותחייליםמלחמת חרבות ברזל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה