חדשות בארץ

צה"ל חיסל את בכיר החמאס האחראי על המעברים ברצועת עזה

מי שנשא בדרגת "אלוף" בזרוע הצבאית של ארגון הטרור חוסל בתקיפה בנוסיראת שבמרכז רצועת עזה. חיסול נוסף: טייסר איברהים, ראש מערכת המשפט של חמאס

תקיפה בעזה (צילום: Abed Rahim Khatib/Flash90)תקיפה בעזה (צילום: Abed Rahim Khatib/Flash90)
אא

פואד אבו בוטיהאן, בכיר החמאס הנושא בדרגה המקבילה לאלוף ואחראי על המעברים, חוסל היום (שלישי) בתקיפת צה"ל בנוסיראת שבמרכז רצועת עזה - כך דיווחו הרשתות הפלסטיניות. כמו כן חוסל טייסר איברהים, ראש מערכת המשפט של ארגון הטרור.

צה"ל הודיע הלילה על חיסולו של אסאמה אלמזיני, ראש מועצת השורא של חמאס, חבר הלשכה המדינית ולשעבר שר החינוך. אלמזיני היה אחראי על תיק האסירים בחמאס, ובכלל זאת על תיק גלעד שליט, והכווין טרור כנגד ישראל.

במהלך השבוע הצליח צה"ל, בהכוונת שב"כ, לפגוע בלא מעט מבכירי החמאס, הג'יהאד האסלאמי ואף החזית העממית. בחמישי ושישי שעבר חוסלו: עלי קאצ'י, מפקד בכוח הנח'בה של חמאס, ממובילי מתקפת הטרור ביישובי עוטף עזה בסוף השבוע שעבר; מראד אבו מראד, ראש המערך האווירי בעיר עזה; ועוואד אלסולטן, חבר הוועד המרכזי של ארגון החזית העממית, אחראי על תיק האסירים ו"השהידים" של הארגון.

קודם לכן חוסלו עבד אל-רחמן שהאב, ממנהיגי הג'יהאד האסלאמי; שייח' עבד אל פתאח דוחאן, ממקימי תנועת החמאס, ומי ששימש לא מעט שנים סגנו של השייח' אחמד יאסין; מוסא נאסר, מי שנחשב לאחד ממנהיגי הג'יהאד האסלאמי; ג'ואד אבו שמאלה, שר הכלכלה של חמאס וחבר הלשכה המדינית; וזכריה מועמר, ראש משרד היחסים הלאומיים בלשכה המדינית של חמאס.

תגיות:עזהחיסול ממוקד

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה