חדשות בארץ

אימה של מייה שם, החטופה מסרטון חמאס: "ראיתי חוסר אונים, מצוקה"

קרן שם צפתה בסרטון בו בתה ביקשה לחזור הביתה והגיבה: "הילדה שלי חיה, שזו הקלה מטורפת. אבל אני דורשת שהיא תגיע הביתה בדיוק באותו מצב שאני רואה אותה בסרטון. היא זקוקה לטיפול רפואי. חמאס הוא אויב אכזר"

  • ד' חשון התשפ"ד
(צילום: אבשלום ששוני / פלאש 90)(צילום: אבשלום ששוני / פלאש 90)
אא

קרן שם, אימה של מייה שם שנחטפה בידי חמאס, מגיבה על הסרטון שפורסם ובו נראית בתה מוסרת הצהרה מצולמת ומבקשת לחזור הביתה, תוך שהיא מטופלת על ידי אנשי ארגון הטרור. "ראיתי חוסר אונים, פחד, כאב פיזי, מצוקה", סיפרה האם לחדשות 12. "הסתכלתי בעיניים שלה וראיתי את מייה בת השנתיים שמחפשת את אמא שלה. היא נראית חיוורת, במצב לא טוב. יש לנו פה אויב אכזר ומפלצתי והוא מהווה איום לכל העולם. כדאי שיבינו שזה יכול לקרות מחר אצלם".

קרן דורשת מהמדינה להתאחד על מנת להחזיר את החטופים והשבויים בהקדם: "הילדה שלי חיה, שזו הקלה מטורפת. אבל אני דורשת שהיא תגיע הביתה בדיוק באותו מצב שאני רואה אותה בסרטון. היא זקוקה לטיפול רפואי. כל דקה שעוברת מסכנת את החיים שלה".

כזכור, חמאס פרסם בתחילת השבוע את הסרטון. תוך דקות הוא צבר תאוצה ברשתות החברתיות, וקרן קיבלה עשרות פניות עוד לפני שצפתה בו בעצמה. "נפלתי על הרצפה וצרחתי כשראיתי אותה. זה טראומתי. ראיתי את הסרטון הזה באמת רק בארבע בבוקר, כשסיימתי להתראיין, ואז כבר נשברתי. ראיתי את המצוקה הנוראה וכמה שזה מפחיד", הוסיפה.

על אופיה המיוחד של בתה סיפרה: "יש לי ארבעה ילדים והיא השנייה, היא כמו אמא קטנה. היא דואגת ומבשלת כמו סבתא מרוקאית והיא חמה ויש לה אינטליגנציה רגשית שאין להרבה. אני יודעת שהיא לוחמת ובגלל זה ידעתי שהיא חיה, למרות שירו בה בכתף".

תגיות:חמאסמלחמת חרבות ברזלמייה שם

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה