חדשות בארץ

יוכבד ליפשיץ ונורית קופר שוחררו משבי חמאס, נמצאות בדרכן לישראל

שתי החטופות הועברו לידי הצלב האדום במעבר רפיח, ועושות את דרכן לישראל. מטה המשפחות להחזרת החטופים והנעדרים: "כל יום בו חמאס ממשיך להחזיק באזרחים חפים מפשע הוא עוד יום בו הוא ממשיך לבצע פשעים כנגד האנושות"

  • ח' חשון התשפ"ד
מעבר רפיח, ארכיון (צילום: עבד רחים ח'טיב, פלאש 90)מעבר רפיח, ארכיון (צילום: עבד רחים ח'טיב, פלאש 90)
אא

חמאס שחרר הערב (שני) שתי חטופות – נורית קופר בת 80, ויוכבד ליפשיץ בת 85. לשתיים, תושבות קיבוץ ניר עוז. אין אזרחות זרה. השחרור בוצע בתיווכן של קטאר ומצרים.

קופר וליפשיץ הגיעו לצדו המצרי של מעבר רפיח, הועברו לידי הצלב האדום ועושות כעת את דרכן לישראל. בעליהן, עמירם קופר ועודד ליפשיץ, נמצאים עדיין בשבי חמאס.

מטה המשפחות להחזרת החטופים והנעדרים בירך על חזרתן של ליפשיץ וקופר: "המשימה שלנו להחזרת כלל החטופים נמשכת. מאות חטופים עדיין בשבי של ארגון טרור אכזרי בו מוחזקים תינוקות, ילדים, אימהות, אבות קשישים וחיילים שמחכים שנחזיר אותם הביתה. ‏‎כל יום בו חמאס ממשיך להחזיק באזרחים חפים מפשע הוא עוד יום בו הוא ממשיך לבצע פשעים כנגד האנושות". 

‏‎במטה הדגישו כי "חובתם של מנהיגי העולם הערבי לפעול לסיום הטרגדיה, אשר איפשרה לחמאס דעאש להפוך מאות אזרחים וחיילים להפוך לבני ערובה תוך ביצוע פשעים נגד האנושות". עוד נמסר כי "מעל 200 אזרחים ישראליים מוחזקים בתנאים מחפירים ומחכים לחזור הביתה כבר מעל ל-16 ימים. אנו קוראים לממשלת ישראל ולמנהיגי העולם להחזיר את כולם הביתה עכשיו. זוהי משימה לאומית ועולמית ראשונה והיחידה שצריכה לעמוד לנגד עיניכם".

כזכור, בסוף השבוע האחרון שחרר חמאס את יהודית רענן (59) ובתה נטלי (18), שלהן אזרחות אמריקנית. נשיא ארה"ב ג'ו ביידן שוחח עם השתיים לאחר שחרורן ובירך אותן: "אני שמח מאוד שהצלחנו לשחרר אתכן, עבדנו על כך הרבה", אמר.

אורי רענן, אביה של נטלי, אמר לתקשורת האמריקנית: "אני דומע ומרגיש טוב מאוד. דיברתי עם הבת שלי בטלפון, היא מרגישה ונראית טוב. הידיעה שנטלי תחגוג את יום הולדתה ה-18 בשבוע הבא בביתה עם המשפחה והחברים היא נפלאה".

תגיות:עזהחטופיםחמאס

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה