חדשות בארץ

ביממה האחרונה: צה"ל תקף 400 מטרות ברצועת עזה, חוסלו מפקדים בחמאס

בין המטרות שהותקפו ביממה האחרונה: תשתיות, מפקדות צבאיות ונקודות כינוס שונות של חמאס. סוכלו עשרות מחבלים חמושים, שנערכו לבצע ירי רקטי ופעולות טרור נוספות

(צילום: Atia Mohammed/Flash90)(צילום: Atia Mohammed/Flash90)
אא

(צילום: דובר צה"ל)

צה"ל תקף ביממה האחרונה למעלה מ-400 מטרות צבאיות ברצועת עזה. במהלך הלילה (שלישי) חוסלו מספר מפקדים בחמאס: סגן מפקד גדוד נוציראת, סגן מפקד גדוד שאטי וסגן מפקד גדוד אל-פורקאן.

דובר צה"ל מסר הבוקר, כי במהלך היממה האחרונה מטוסי חיל האוויר תקפו עשרות תשתיות ונקודות כינוס שונות של חמאס בשכונות סג'עייה, שאטי, ג'באליה, דרג' תפאח וזייתון. במסגרת הפעולה הנרחבת לשלילת יכולותיו של ארגון הטרור, צה"ל תקף עשרות מחבלים חמושים שנערכו לבצע ירי רקטי ופעולות טרור נוספות לעבר העורף הישראלי.

בנוסף, כלי טיס של צה"ל תקף פיר מנהרה מבצעי בשימוש חמאס, שאפשר למחבלים גישה מהירה לחוף. במהלך הלילה הותקפו גם מפקדות מבצעיות ששימשו את מחבלי חמאס ונקודות כינוס של ארגון הטרור שמוקמו בתוך מסגדים.

(צילום: דובר צה"ל)

אתמול חוסל, בתקיפה מהאוויר, איבראהים אל-סחאר, ראש מערך הנ"ט בצפון הרצועה של חמאס. אל-סחאר ביצע את ירי הנ"ט במהלך מבצע "שומר החומות", ממנו נהרג לוחם צה"ל, סמל ראשון עומר טביב הי"ד, ונפצעו לוחמים נוספים. הוא גם היה אחראי לתכנון והכוונה של מתווי נ"ט רבים לעבר שטח ישראל וכוחות צה"ל בפרט.

דובר צה"ל אישר אמש, כי בהכוונת שב"כ חוסלו חמישה מפקדים במערך האווירי של חמאס מתחילת הלחימה. למערך זה היה חלק משמעותי במתקפת הטרור נגד ישראל בפתיחת המלחמה.

תגיות:מלחמהעזהחמאסצה"לחרבות ברזל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה