חדשות בארץ

גיא הוכמן ביקר ביחידת זיהוי הגופות ונדהם כשגילה מה מסתתר שם

"שאלתי אותם למה בכלל צריך להשקיע בזיהוי של הבני מוות האלה", כתב הקומיקאי, "והם ענו שלפעמים בין מאות גופות של רוע טהור מסתתרת גופה אחת משלנו. קדושה, טהורה, עם נשמה יהודית, שרק מחכה לבוא לקבורה"

(צילום: חיים גולדברג / פלאש 90)(צילום: חיים גולדברג / פלאש 90)
אא

הקומיקאי גיא הוכמן מסתובב בין בסיסי צה"ל במטרה לשמח חיילים. השבוע הוא ביקר ביחידה לזיהוי גופות, במה שהפך עבורו לביקור טראומטי. "מזעזע שיש תפקיד כזה", כתב אתמול (שני) הוכמן לעוקביו. אחרי שיחה קצרה, גילה הוכמן שהחיילים לא ממיינים רק גופות של יהודים, אלא גם גופות של מחבלים.

"שאלתי אותם למה בכלל צריך להשקיע בזיהוי של הבני מוות האלה", כתב הקומיקאי. "הם ענו שלפעמים בין מאות גופות של רוע טהור מסתתרת גופה אחת משלנו. קדושה, טהורה, עם נשמה יהודית, שרק מחכה לבוא לקבורה".

הוכמן אמר לחיילים כי הם עושים עבודת קודש. הוא כתב: "וזהו ערך החיים של העם שלנו. בזמן שאנחנו מקדשים את החיים גם כשהם נגמרים, אויבינו הערבים מקדשים את המוות גם כשהם בחיים. ובדיוק בגלל זה ננצח. ותזכרו שכשהכל נראה רע ושחור ואתם קוראים טקסטים שנלקחו מהשואה, איפשהו, כמו בעבודה הקדושה והחשוכה של זיהוי הגופות, בין כל ההרס והזבל, מסתתר אור גדול. רק צריך לחפש".

הוכמן הוגדר על ידי צה"ל כ"קצין חיוך ראשי", ועובד כדי לשמח את הכוחות בשטח. אתמול הוא שיתף צילום מסך של הודעה שקיבל באינסטגרם: "בשלב זה אי אפשר להמליץ על התוכן שלך. ייתכן שיש לך תוכן שלא עומד בהנחיות לגבי ההמלצות שלנו". הוכמן לא ויתר. "תותחים שלי, אני חייב את העזרה שלכם", כתב לעוקביו לצד צילום ההודעה, "יש מיליוני ערבים ברשת שמדווחים עלי. הם גמרו לי כבר את הפייסבוק ועכשיו גם אינסטגרם על הכוונות. הם כנראה לא מפסיקים לדווח עלי". הוא הוסיף כי: "תגיבו כמה שיותר עם דגלי ישראל, תשתפו כמה שיותר. לא יודע, תעשו הכל כדי שהאלגוריתם לא ייכנע ללחץ תומכי חמאס. אני צריך את העזרה שלכם, יש פה קרב על התודעה וגם בו אנחנו חייבים לנצח". כרגע, פעילותו ברשתות נמשכת.

תגיות:חייליםגיא הוכמן

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה