חדשות בארץ

ירידה במספר הנפגעים המאושפזים בבתי החולים; גופות נעדרים אותרו בעוטף

משרד הבריאות דיווח על ירידה במספר המאושפזים ושיפור במצבם של הפצועים קשה. מנגד, נתונים לא מעודדים בנוגע להמשך זיהוי גופות הנרצחים

מסע הלוויה של חלל מד"א (צילום: Dor Pazuelo/Flash90)מסע הלוויה של חלל מד"א (צילום: Dor Pazuelo/Flash90)
אא

משרד הבריאות עדכן היום (שלישי) כי נרשמה ירידה במספר הנפגעים המאושפזים במרכזים הרפואיים ברחבי הארץ. בעוד אתמול המספר עמד על כמעט 300, הבוקר 278 בני אדם שנפצעו במהלך המלחמה נותרו עדיין באשפוז, מתוך כ-5,400 שהובאו אל בתי החולים. מצבם של 40 מהמאושפזים מוגדר קשה, וגם כאן נרשמה ירידה. 164 מהפצועים במצב בינוני ו-74 במצב קל.

לצד הבשורה המעודדת הזו, אנשי הרבנות הצבאית והמשטרתית, העוסקים במלאכת זיהוי החללים, דיווחו היום על מציאת שתי גופות בעוטף. על פי הבדיקה הראשונית, מדובר בנעדרים. הראשונה היא ככל הנראה של ישראלית בעלת אזרחות זרה, והשנייה של תושב העוטף שגופתו נמצאה בחוף זיקים לאחר שנפלטה מהים. הזיהוי הוודאי טרם הושלם.

מפרוץ המלחמה פונו למחנה "שורה" שליד רמלה 1,230 גופות, מתוכן זוהו 801. למעלה משמונים אחוז מהן אזרחים ו-74 מחבלים. עד לרגע זה לא זוהו 355 בני אדם, וכ-200 גופות הועברו למכון לרפואה משפטית בשל הקושי המורכב בזיהוי. נתונים אלה לא כוללים את 308 חללי צהל ו-57 חללי המשטרה. יש לציין כי בידי המשטרה רשימה של עוד כ-200 נעדרים.

תגיות:נפגעיםמלחמת חרבות ברזל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה