חם ברשת

העימות של חיים אתגר עם כתב אל-ג'זירה: "תגנה את פעילות החמאס"

העיתונאי חיים אתגר ראה את צוות ערוץ אל-ג'זירה משדרים מהשטח ודרש מהם לעזוב: "תגנה את פעילות החמאס". צפו

מתוך עמוד האינסטגרם של אתגר. צילום: נעמה קדוש מתוך עמוד האינסטגרם של אתגר. צילום: נעמה קדוש
אא

בצל המאמצים לסגור את ערוץ אל-ג'זירה בישראל, חיים אתגר פגש היום (שלישי) את אחד מכתבי הערוץ והחל להתעמת איתו בנוגע לשקרים שמפיץ הערוץ.

אתגר פנה אל הכתב ואמר לו: "אתם לא צריכים להיות פה", והמשיך: "אלו שמדווחים עלינו כרוצחים ועל חמאס כצדיקים לא צריכים להיות פה, אחי. אתה תתמודד עם השאלות, אתה עיתונאי וחכם. אנשים בערוץ שלך אומרים שחמאס הם גיבורים, זה גיבורים?".

אנשי צוות הערוץ ניסו להתחמק מאתגר, והכתב אף נכנס למכוניתו. אתגר לא ויתר , והקריא להם מה שחלק מעמיתיו דיווחו: "קשה לקרוא את זה, אבל בשבעה באוקטובר נאמר: 'עזה מייצרת ניצחון למולדת ולאומה שלה'. אין לך מה להגיד על זה? ונמשיך, בשמונה באוקטובר מגישה באל-ג'זירה הציג את המחבלים כ'מלאכים'".

אתגר ביקש מהכתב, שבאותה נקודה הסתתר במכוניתו, לגנות את דבריהם. "הם אמרו את הדברים בגאון, אז מה הבעיה שלך להגיד את זה בקול רם? אתם לא צריכים להיות פה בכלל. אין לך תשובות? תסביר לי למה אתם פה, למה אתם משדרים את הדברים האלה? אין לי בעיה לזוז וללכת אבל בוא תגנה את הדברים שחמאס עשו ואלך, זו הבקשה שלי ממך ומאנשי הערוץ שלך. תגיד שזה פשע נפשע ופשעי מלחמה ואלך מפה. אם תענה לי, אעזוב אותך ואתן לך לדווח את כל השקרים שאתם מדווחים באל-ג'זירה. תגנה את פעילות חמאס, תאמר שהמעשים הנפשעים שלהם זה רצח וטרור, זו כל הבקשה שלי".

צפו ברגעי העימות: 

תגיות:ויראליאלג'זירהחיים אתגרחרבות ברזל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה