חדשות בארץ

חוצפה: אסירים פלסטינים מתלוננים על "הרעה בתנאים"

בזמן שמעל 200 ישראלים נמצאים בשבי החמאס, אסירים בטחוניים פלסטיניים בכלא עופר מתלוננים על הרעה בתנאים. החמרת מדיניות הענישה כללה איסור על מכשירים חשמליים, הגבלת זמן היציאה לחצר ושתי ארוחות ביום בלבד

כלא עופר, ארכיון (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)כלא עופר, ארכיון (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)
אא

בזמן שישראל נלחמת מול אויביה בצפון ובדרום, האסירים הבטחוניים הפלסטיניים מתלוננים על הרעה בתנאיהם. הערב (שלישי) דווח באתר מעריב כי בכלא עופר, מתקן כליאה של השב"ס בו שוהים כ-1,200 אסירים בטחוניים פלסטיניים, החמירו רשויות הכלא את מדיניות הענישה.

על פי רשות האסירים הפלסטינית, המדיניות המחמירה החדשה כוללת: איסור על שימוש בכל מכשירי החשמל, לרבות טלוויזיות, צלחות חימום מזון וקומקומים לחימום מים; ניתוק החשמל משש בבוקר ועד שש בערב; והגבלת זמן היציאה לחצר הכלא לעשרים דקות בלבד.

ברשות האסירים הפלסטינית הוסיפו והתלוננו כי הנהלת הכלא הרסה את כל ציוד הספורט ואף ניתקה את המים החמים לאגפי הכלא, כך שהאסירים נאלצו להתקלח במים קרים. עוד נמסר כי הצעדים החדשים כללו גם את "סגירת המטבח ומתן שתי ארוחות צנועות בלבד, חיפוש בחדרי האסירים על בסיס יומי ותקופתי, הכנסת תשעה אסירים בכל חדר במקום חמישה, כפי שהיה נהוג קודם לכן, והעברת מספר אסירים שעונשם הסתיים למעצר מנהלי".

תגיות:פלסטיניםכלא עופר

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה