חדשות בארץ

קרב הציוצים של בין צה"ל לאו"ם: "שחמאס יחזיר את הדלק שגנב מבתי חולים"

באונר"א צייצו כי היום ייגמר מלאי הדלק שמאפשר לה לפעול ברצועה, בצה"ל זעמו ופרסם תצלומי אוויר בהם נראים מכלי דלק שמחזיק חמאס ברצועה: "תבקשו מחמאס אם אתם יכולים קצת"

(צילום: Abed Rahim Khatib / Flash90)(צילום: Abed Rahim Khatib / Flash90)
אא

מלחמת "חרבות ברזל" נמצאת בתוך השבוע השלישי שלה, ומאז החלה ארגוני הטרור בעזה דורשים להכניס דלקים לרצועה בטענה שבקרוב ייגמר להם הסולר. אונר"א, סוכנות האו"ם לסיוע לפלסטינים, פרסמה אמש (שלישי) "אזהרה דחופה", לפיה החל מהערב היא תחדל לפעול משום שנגמר לה הדלק. דובר צה"ל, מצדו, חשף תמונה של מיכלי דלק שחמאס מחביא ועקץ את האו"ם על הטענות.

אונר"א פרסמה ציוץ, ובו נכתב בליווי אימוג'י של SOS, כי "אם לא נקבל דלק בדחיפות, ניאלץ לחדול את פעולותינו ברצועת עזה מחר בערב". שלוש שעות לאחר מכן הגיעה התשובה של צה"ל - עם צילום של מיכלי הדלק של חמאס. "יש בהם יותר מ-500,000 ליטר דלק", כתב הצבא לסוכנות, "תשאלו את חמאס אם אתם יכולים לקבל קצת".

דובר צה"ל, תא"ל דניאל הגרי, אמר אמש בתדרוך לתקשורת: "מחבלי חמאס מתחבאים בתוך הבתים שלכם, תושבי העיר עזה, בתוך המנהרות, מתחת לבתים שלכם, ואנחנו לא נפסיק לרדוף אותם - מהאוויר, מהים וגם מהיבשה. אני קורא לכם, למען ביטחונכם האישי, תעזבו את העיר עזה וסביבתה ונועו דרומה מעבר לנחל עזה".

הגרי הוסיף ואמר לתושבי עזה: "בדרום הרצועה יש מאמץ הומניטרי על מנת לאפשר את קיומכם - כולל מים, מזון ותרופות. דלק לא ייכנס לרצועת עזה. חמאס צריך את הדלק לתשתיות המבצעיות שלו, דלק שחמאס גנב מאונר"א. אפשר להחזיר אותו חזרה מחמאס לבתי החולים".

תגיות:דלקחמאס

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה