חדשות בארץ

"צביעות, בגידה, חוסר אנושיות": נמשכת המחאה נגד השחקנית הערביה שנעצרה

מאיסה עבד אלהאדי נעצרה בעקבות תמיכה במעשי חמאס. אחרי שזכתה לביקורת מהשחקן עופר שכטר, יוצר הסדרה גל זייד אמר: "יש איזה טרלול פרוגרסיבי בכל העולם, אולי היא קשורה לזה. לתמוך ברצח זה פשוט מגעיל". יוסף חדאד: "הקול השפוי מרגיש בנוח לצאת"

(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

עולם המשחק בישראל סוער: אחרי שאתמול (שלישי) הוארך מעצרה של השחקנית מאיסה עבד אלהאדי בגין תמיכה בחמאס והיא זכתה לפוסט זועם מצד השחקן עופר שכטר ששיחק לצדה, כעת מגיעות תגובות נוספות.

שכטר שיתף סרטון שהעלתה עבד אלהאדי לסטורי שלה, ובו הבעת תמיכה בטבח שביצע חמאס בישראל. "מתבייש בך. תתביישי לך. גרה בנצרת, משחקת בסדרות וסרטים שלנו, איתנו, ואז תוקעת לנו סכין בגב", כתב השחקן. בהמשך הצטרף לגינויים גם היוצר גל זייד, שעבד אף הוא עם השחקנית בעבר.

בריאיון לחדשות 12, אמר זייד: "אני מופתע, זה מרתיח. אני מרגיש כמי שחווה חוויות קשות. זו חוויה מכעיסה, מזעזעת ועצובה". על העובדה שעבד אלהאדי עבדה לצד ישראלים וכעת מלגלגת על הנרצחים, אמר: "זו שאלה טובה, אני בכלל חושב שיש איזה טרלול פרוגרסיבי בכל העולם, אולי היא קשורה לטרלול הזה. אפשר לבקש חופש ושלום לעם הפלסטיני, אבל לתמוך ברצח זה פשוט דבר מגעיל. הנקודה הזו של תמיכה ברצח כמובן שזו הייתה הפתעה גמורה. זה שהיא פלסטינית שרוצה שחרור לעם הפלסטיני לא הפתיע, אבל זה שהיא שמחה ותומכת ברצח זה הפתיע. חוויה קשה. חשוב להגיד שרוב החברה הערבית נגד הדבר הזה".

פעיל ההסברה יוסף חדאד, שישב באולפן, גינה אף הוא את השחקנית: "יש פה צביעות, בגידה וחוסר אנושיות. הרוב בחברה הערבית לא חונך ככה. זו ההזדמנות להגיד שיש מהפך שבו הקול השפוי והשקט מדבר נגד הקיצוניים. המהפך קורה גם בזכות המשטרה שעוצרת קיצוניים שדיברו נגד ישראל ובעד חמאס. הקול השפוי מרגיש בנוח לצאת", אמר.

אתמול כתב הבמאי והיוצר מני אסייג: "לא רק שאת אמורה להיות פסולה לכל הפקה בארץ הקודש, את אמורה להיות עצורה ולעמוד לדין על תמיכה בנאצים. יש מקום פנוי בכלא גלבוע בתא ליד המפלצות שאת מעריצה. אני מבטיח לרדוף באופן אישי את מי שיעז להעסיק אותך בעתיד בתחום המשחק".

תגיות:שחקניתחמאסהסתהמלחמת חרבות ברזל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה