חדשות בארץ

האב נרצח, שאר בני המשפחה נעלמו: הסיפור העצוב של משפחת טרופנוב

בני הזוג, האם והסבתא נחטפו ככל הנראה לרצועת עזה, האב נרצח והחברים הקימו חמ"ל בניסיון לאתר אותם: "מחכים לסימן חיים"

(צילום: יונתן סינדל / פלאש 90)(צילום: יונתן סינדל / פלאש 90)
אא

סשה טרופנוב וספיר כהן, זוג צעיר בני 27 ו-29, הגיעו רגע לפני המלחמה לבקר את הוריו של סשה בקיבוץ ניר עוז. ב-7 באוקטובר נחת האסון על המשפחה: בני הזוג, האם לנה והסבתא אירנה נחטפו ככל הנראה לרצועת עזה. ויטלי, אביו של סשה, נרצח במתקפה האכזרית של חבלי חמאס.

ויטלי ולנה, זוג בן 50, עלו מרוסיה לפני 25 שנה עם סשה. הם בחרו לגור בקיבוץ בעוטף. לפני חמש שנים הצטרפה למשפחה גם הסבתא אירנה (73), אמו של ויטלי. בהיעדר קרובי משפחה נוספים, חבריו של סשה מנהלים מאז פרוץ המלחמה חמ"ל כדי להבין לאן נעלמה המשפחה.

"אין לנו ידיעה קונקרטית על מה שהתרחש שם ביום שבת, רק שסשה וספיר ישנו בדירה אחרת מההורים, ובה לא היו כתמי דם", סיפר לאתר וואלה שחר כהן, חברו של סשה מלימודי הנדסת חשמל באוניברסיטת בן גוריון. מתברר כי בני הזוג עברו להתגורר ברמת גן רק לפני חודש. "יש ניצולה מהקיבוץ שסיפרה שראתה את האימא לנה בדרך לרצועה וכרגע הם מוגדרים חטופים. חוץ מזה, קיבלנו אימות שמצאו את הגופה של האבא, וסרטון של ספיר על אופנוע ברצועה. המשפחה נעלמה כלא הייתה".

"היינו חבורה באוניברסיטה והוא תמיד היה חכם, קר רוח, לא נלחץ ממבחנים", הוסיף כהן. "סשה גבוה מאוד ועושה המון כושר. בשנה האחרונה הוא עבד באמזון. הם מאוד מגויסים ומנסים לעזור".

כעת, החברים מחכים לסימן חיים כלשהו מהמשפחה. לדברי כהן: "למשפחה יש אזרחות רוסית. אנחנו מנסים בכל מיני דרכים לפעול, גם דרך השגרירות".

תגיות:מלחמת חרבות ברזלקיבוץ ניר עוזחטופים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה