חדשות בארץ

הכנסת אישרה לקריאה ראשונה חוק האוסר "צריכה" של פרסומי טרור; הסיעות הערביות התנגדו

מליאת הכנסת אישרה תיקון לחוק המאבק בטרור ברוב של 17 חברי כנסת מול שמונה מתנגדים, חברי הסיעות הערביות. הייעוץ המשפטי לממשלה: "ניתן למנוע ממחבלים פגישה עם עורכי דין במשך שלושה חודשים"

אא

מליאת הכנסת אישרה היום (רביעי) לקריאה ראשונה, ברוב של 17 חברי כנסת מול שמונה מתנגדים, תיקון לחוק המאבק בטרור, על פיו תיאסר "צריכה" של פרסומי טרור. שמונת המתנגדים הם חברי הסיעות הערביות חד"ש ורע"ם.

אם החוק יעבור סופית, המשמעות היא שיהיה אסור לצפות בתכנים של חמאס ובסרטוני ההסתה ברשתות. מי שיצפה בהם באופן ממושך ושיטתי - יוגש נגדו כתב אישום.

שר האנרגיה והתשתיות, ישראל כ"ץ, פנה במקביל לשר המשפטים יריב לוין, במטרה לקדם באופן מיידי הקמת בית דין צבאי מיוחד, שיחיל את חוק פשעי הנאצים ועוזריהם על מרצחי החמאס שהשתתפו במתקפה על מדינת ישראל ב-7 לאוקטובר.

הבוקר החלה ועדת החוקה, בראשות ח"כ שמחה רוטמן, לדון במדיניות החקירה וההעמדה לדין בעבירות הסתה לטרור, וזאת נוכח מצב החירום. היועצת המשפטית לממשלה, גלי בהרב מיארה, אישרה בחוות דעת מחבלים לא יראו סניגור במשך שלושה חודשים.

יש לציין כי המשטרה ממשיכה בביצוע מעצרים וחוקרת חשודים המפרסמים דברי הסתה ותמיכה בחמאס. מתחילת הלחימה עצרה המשטרה לחקירה 110 חשודים והוגשו 17 כתבי אישום, בהליך מזורז, נגד מסיתים לאלימות וטרור. 270 תלונות התקבלו במשטרה. מתוכן 126 הפכו לחקירה פלילית.

תגיות:ועדת החוקהמלחמת חרבות ברזלהסתהטרור

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה