חדשות בארץ

מצמרר: קראו לתינוקות נובה ובארי - אבל לפני 4 שנים בדיוק

שתי אחיות שילדו בסמיכות זמנים בחרו בשני השמות הכל כך מוכרים מהמלחמה. עכשיו הן מספרות למה בחרו לפני 4 שנים בשמות שמקבלים היום משמעות אחרת

אילוסטרציה (צילום: Shir torem /Flash90)אילוסטרציה (צילום: Shir torem /Flash90)
אא

פוסט שכתבה דנה מזרחי אתמול (רביעי) הפך לוויראלי: היא פרסמה את תמונותיהם של בתה נובה ואחיינה בארי כתינוקות. השניים כבר בני 4. "אני ואחותי גל ילדנו בהפרש של חודשיים. הם תכף בני 4, אבל עדיין מתוקים והרבה יותר שובבים ללא ספק. הלוואי שנחזור מהר לתקופה שהשמות האלה יעוררו רק מחשבות טובות על ילדים מתוקים", כתבה.

בשיחה עם אתר וואלה סיפרה מזרחי כיצד היא ואחותה בחרו את השמות. "חיפשנו שם מיוחד שיישמע טוב גם בעברית וגם באנגלית", היא הסבירה. "נובה זה 'חדשה' בלטינית והתאים לנו כי היא גם הילדה הבכורה שלנו. אחותי גרה בערבה ובארי הוא הילד הרביעי שלה. הם אהבו את השם".

"ללא ספק זה צירוף מקרים מצמרר", הודתה. "לפני שבועיים שלחתי לאחותי את התמונה שלהם עם הדגל ואמרתי לה: 'זוכרת שפעם בארי ונובה היו רק שמות של ילדים חמודים?'. היא עודדה אותי להעלות את התמונה לפייסבוק. אני מקווה בשביל שניהם שבעתיד לא יתבאסו מההקשר ויהיו גאים בשמות היפים שלהם. מקווה שמהר מאוד נחזור לדבר על נובה ובארי בהקשר טוב ומשמח".

אגב, מקור השם בארי הוא בתנ"ך, שם הוא מופיע כשמו של אביו של הנביא הושע, שהיה נשיא שבט ראובן. הוא נקרא גם בארה כי היה גדול הדור באותם ימים. בבראשית מוזכר השם בארי כשמו של אביה של יהודית, אשתו של עשיו. בארי הוא גם שמו של הקיבוץ בצפון הנגב, שחווה לאחרונה טרגדיה בעקבות מתקפת חמאס והטבח האכזרי שבוצע שם. הקיבוץ הוקם על שמו של ברל כצנלסון ש"בארי" היה שמו הספרותי.

תגיות:באריתינוקשם לתינוקנובה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה