חם ברשת

חיים לוינסון הניח תפילין: "למען אחדות עם ישראל והעם היהודי"

עיתונאי "הארץ" סיפר כי הלך לבית הכנסת והניח תפילין. אחר כך הגיב על המגעים לשחרור החטופים: "קטאר זה כמו ארגון פשע שסוחט דמי חסות. מייצר לך את הבעיה, מחכה שתבוא אליו, ואז 'פותר' לך אותה"

חיים לוינסון (צילום: מתוך הטוויטר)חיים לוינסון (צילום: מתוך הטוויטר)
אא

השסע שהתגלע בעם ישראל לפני פרוץ המלחמה ב-7 באוקטובר נשכח בימים האחרונים. אנשים רבים תורמים למאמץ המלחמתי, עוזרים לחיילים, ופתאום נראה כי חזרה האחדות בעם ישראל. כך, למשל, עיתונאי "הארץ" חיים לוינסון צייץ אתמול (רביעי): "קפצתי היום לבית כנסת להניח תפילין, למען אחדות עם ישראל והעם היהודי. אמן!". הפעולה של לוינסון זכתה לתגובות רבות, בין היתר מצד אנשי ימין ששמחו לשמוע כי הניח תפילין בבית הכנסת ותמכו בכך.

לוינסון התייחס גם למגעים לשחרור החטופים, בהם מעורבת קטאר. הוא לא אהב את ההתערבות של הקטארים וציין: "קטאר זה כמו אירגון פשע שסוחט דמי חסות. מייצר לך את הבעיה, מחכה שתבוא אליו, ואז 'פותר' לך אותה. נתחיל מלחסל את הנייה ומשם נתקדם".

העיתונאי הוסיף כי "מתחביבי: לעבור על הציוצים של תומכי השמדת העם היהודי שמתחננים למים חשמל ועזרה מול 'הג'נוסייד' בעזה אל מול האושר והשמחה שלהם ב-7 לאוקטובר".

לוינסון הוא לא היחיד שהחל להניח תפילין בימים אלה. ברשתות החברתיות ישנן יוזמות רבות רבות של יהודים שתורמים תפילין, חלקם לחיילי צה"ל בצפון ובדרום. בימים האחרונים נערך מבצע חלוקת חולצות ציצית לחיילים וכן ספרי גמרא וסידורים. המשלוחים נשלחו לבסיסים ברחבי הארץ לזיכוי הרבים ולשמירה על עם ישראל.

הבוקר פרסם לוינסון ציוץ של הגולשת שירה חברון, שצירפה תמונה של ילדה ולידה הכיתוב: "זו יהל, היא בת 3, בתה של בת דודתי. זה הלילה ה-18 שהיא תעביר כחטופה בעזה".

תגיות:תפיליןחיים לוינסון

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה