חדשות בעולם

אימה בלוס אנג'לס: גבר פרץ לביתם של יהודים ואיים להרוג אותם

גבר פרץ לביתה של אפרת ובני משפחתה ואיים כי יהרוג אותם: "העיניים שלו היו רצחניות. בעלי הבין שהוא צריך להגן על המשפחה בגופו"

בעיגול הקטן: הפורץ במעצרבעיגול הקטן: הפורץ במעצר
אא

תקרית אנטישמית בארצות הברית: לילה קשה עבר על אפרת ובני משפחתה, שגרים בלוס אנג'לס, כאשר גבר פרץ לביתם ואיים שיהרוג אותם, תוך כדי שהוא קורא "לשחרר את פלסטין". החשודשנעצר על ידי המשטרה המקומית לא היה חמוש, אך ככל הנראה היה תחת השפעת סמים.

אפרת מתגוררת בארצות הברית כבר 13 שנה יחד עם בעלה וארבעת ילדיהם. היא סיפרה לחדשות 12 כי התעוררה לקול הנביחות של הכלב: "אני בחודש תשיעי, לא כל כך ישנה טוב. שמעתי רעש מוזר. צעקתי לבעלי – 'אתה חייב לקום, יש כאן מישהו'. בשנייה שהוא קם – הבן אדם פרץ את הדלת עם הרגל שלו. הוא שבר את כל החלק התחתון. העיניים שלו היו רצחניות. בעלי הבין שהוא צריך להגן על המשפחה בגופו".

בעלה של אפרת צעק לפורץ שיש לו רובה ושהוא מתכוון לירות בו. אפרת בעצמה החליטה להתחמש ושלפה מן המטבח סכין מתוך חשש אמיתי לחייה. "הוא ברח לצד השני ואמר לבעלי – רק אל תירה בי, אני יוצא. הוא בא שיכור", סיפרה והוסיפה כי בזמן שהתקשרו למשטרה, הפורץ המשיך לצעוק "אתם יהודים, אני הולך להרוג אתכם".

המשטרה המקומית הגיעה תוך כמה דקות מרגע הקריאה והגבר נעצר, תוך כדי שהוא ממשיך לצעוק "לשחרר את פלסטין". לדברי אפרת, זו אינה הפעם הראשונה שהחשוד הגיע לביתם. לפני שנה, הוא הגיע לחזית הבית, וכשראה שיש מזוזה על המשקוף ניסה לפרוץ את הדלת. "פתחתי את החלון ואמרתי לו מה אתה רוצה, הוא אמר לי – את ישראלית, אתם יהודים, אתם גונבים הרבה כסף", סיפרה אפרת והוסיפה כי באותו יום הצליחה לסלק אותו.

אפרת מודה שהיא מפחדת להזדהות כיהודייה: "בחיים לא הייתה רמה כזאת, כל מה שקורה בארץ מעלה את רמת השנאה". גם הרשויות המקומיות מודעות לסיכון בעקבות מלחמת חרבות ברזל, והן נמצאות בכוננות גבוהה סביב קהילות של יהודים וישראלים בארצות הברית. החשש הגדול הוא שאנשים פרטיים יקבלו השראה מכל המסרים המסיתים שמסתובבים ברשת ויבצעו מעשי איבה נגד יהודים, כפי שקרה במקרה הזה.

תגיות:לוס אנג'לסאנטישמיותחרבות ברזל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה