חדשות בארץ

דובר צה"ל: "מספר החטופים המעודכן עלה ל-229, מספר החללים ל-310"

מידע נוסף שאומת על ידי צה"ל אישר כי נוספו עוד חמישה שמות לרשימת החטופים. הותר לפרסום שמו של חלל צה״ל, שנפצע ביום הקרבות הראשון ונפטר אמש מפצעיו

תפילה לשחרור החטופים בקבר רחל (צילום: Chaim Goldberg/Flash90)תפילה לשחרור החטופים בקבר רחל (צילום: Chaim Goldberg/Flash90)
אא

צה"ל הודיע היום (שישי) כי עדכן משפחות נוספות על הימצאות יקיריהן בעזה. מספר החטופים עומד כעת על 229. לפי נתוני ממשלת ישראל, 138 מהחטופים מחזיקים בדרכון זר. בין היתר מדובר ב-54 תאילנדים, 15 בעלי אזרחות ארגנטינאית, 12 בעלי אזרחות אמריקנית, 12 בעלי אזרחות גרמנית, שישה בעלי אזרחות צרפתית ושישה בעלי אזרחות רוסית.

בתקשורת העולמית דווח ביממה האחרונה על מגעים המתנהלים לגיבוש עסקה, שתוביל לשחרורם של רבים מהחטופים. על פי הדיווח, ישראל תסכים להכנסת דלק לרצועה וייתכן גם תוסיף "מחווה רצינית".  

אלא שחבר משלחת חמאס המבקרת ברוסיה, אבו חמיד, אמר בריאיון לעיתון הרוסי "קומרסנט" כי חמאס לא יוכל לשחרר חטופים נוספים לפני שיוסכם על הפסקת אש, וכי הארגון זקוק לזמן כדי "לאתר את כל הישראלים שנלקחו לעזה על ידי פלגים פלסטיניים אחרים.

נציג של הממשל בקטאר נפגש אמש, לראשונה מפרוץ המלחמה, עם משפחת חטופים ישראלים. שגריר קטאר בוושינגטון, משעל אל-ת'אני, נפגש בארה"ב עם אביחי ברודץ, בן קיבוץ כפר עזה, שאשתו הגר ושלושת ילדיהם עופרי (10), יובל (8) ואוריה (4) נחטפו לרצועת עזה.

ברודץ אמר כי "הודיתי לשגריר על חלקה המשמעותי של קטאר במאמצים לשחרור החטופים. כהורה, אבא לשלושה ילדים המוחזקים בידי חמאס בעזה, אני מקווה שקטאר תמשיך במאמציה להחזיר הביתה מיידית את אשתי ושלושת ילדיי, ועוד יותר מ-30 ילדים המוחזקים כבני ערובה בידי חמאס".

מספר חללי צה"ל עלה ל-310

צה"ל התיר היום לפרסום את שמו של חלל נוסף, ה-310 במספר. שמו: סמל שהם משה בן הרוש הי"ד, בן 20, מחספין, לוחם בסיירת נח״ל. בן הרוש מת מפצעיו אמש, לאחר שנפצע אנושות בקרב בכרם שלום, ביום הראשון של המלחמה.

תגיות:מלחמת חרבות ברזלחטופים בעזהקטאר

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה