חדשות בארץ

קצין צה"ל נפצע באורח קשה בצפון הרצועה, הפעולה הקרקעית מתרחבת

במסגרת הרחבת הפעילות הקרקעית בתוך שטח הרצועה, צוותי הקרב המשולבים תקפו חוליות מחבלים שניסו לפגוע בכוחות וחוליות שתכננו לבצע ירי נ"ט. קצין צה"ל נפצע באורח קשה מפגיעת פצמ"ר, ולוחם נפצע באורח בינוני בהיתקלות עם מחבלים בצפון הרצועה

(צילום: גילי יערי, פלאש 90)(צילום: גילי יערי, פלאש 90)
אא

(קרדיט: דובר צה"ל)

דובר צה"ל מסר הבוקר (ראשון), כי במהלך הלילה נפצע קצין צה"ל באורח קשה כתוצאה מפגיעת פצמ"ר בצפון רצועת עזה. בנוסף, לוחם צה"ל נפצע באורח בינוני במהלך היתקלות עם מחבלים בצפון הרצועה. הקצין והלוחם פונו לקבלת טיפול רפואי בבית חולים. הודעה נמסרה למשפחותיהם.

מטוסי קרב של צה"ל תקפו ביממה האחרונה למעלה מ-450 מטרות צבאיות של חמאס ברחבי רצועת עזה. המטרות שהותקפו כללו, בין היתר, מפקדות צבאיות, עמדות תצפית ועמדות ירי נ"ט של ארגון הטרור.

במקביל, צה"ל מרחיב בהדרגה את פעילות הכוחות הקרקעיים בתוך שטח הרצועה. במסגרת זו, צוותי הקרב המשולבים תקפו חוליות מחבלים שניסו לפגוע בכוחות וחוליות שתכננו לבצע ירי נ"ט, וכן הכווינו כלי טיס למטרות מהקרקע.

הרמטכ"ל, רב-אלוף הרצי הלוי, התייחס אתמול להתרחבות הפעולה הקרקעית של צה"ל ברצועת עזה: "עברו שלושה שבועות מתחילת המלחמה. למלחמה הזו יש שלבים, היום אנחנו עוברים שלב. כוחות שלנו מבצעים כעת פעילות קרקעית ברצועה, שמלווה באש מדויקת וכבדה. אלה נועדו לשרת את כל מטרות המלחמה: פירוק חמאס, ביטחון בגבולות ומאמץ עליון להשבת כל החטופים הביתה".

"עד כה ייצבנו את קו ההגנה. תקפנו, לאויב יש מאות רבות של הרוגים, תשתיותיו מושמדות. המצב בעזה הוא תוצאה של מעשיו הנפשעים של חמאס - שם האחריות".

"הכוחות הקרקעיים מבצעים כעת פעולה חשובה ומורכבת. יעדי המלחמה מחייבים כניסה קרקעית. אין הישגים ללא סיכונים, וכפי שאנחנו יודעים - אין ניצחון ללא מחירים. כדי לחשוף את האויב, כדי להשמיד אותו, אין דרך אלא להיכנס בעוצמה לשטח שלו. הפעולה הזאת משרתת את כל מטרות המלחמה", סיכם הלוי.

תגיות:עזהחמאסצה"למלחמת חרבות ברזל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה