חדשות בארץ

המשטרה: כתב אישום יוגש נגד השחקנית שפרסמה ברשת הודעות תמיכה בחמאס

תושב עפולה נעצר לאחר ששלח לתושבי העיר הודעות איומים. בין היתר כתב: "שלום יא ציוני, מחכים לפגוש אותך, אנחנו בדרך מג'נין לכבוש את עפולה". כתב אישום יוגש נגד השחקנית הערבייה שפרסמה פוסטים התומכים בחמאס

פעילות משטרתית בשועפאט. ארכיון (צילום: Hadas Parush/Flash90)פעילות משטרתית בשועפאט. ארכיון (צילום: Hadas Parush/Flash90)
אא

המשטרה הודיעה היום (ראשון) כי סיימה את החקירה בעניינה של השחקנית מאיסה עבד אלהאדי, שנעצרה בשבוע שעבר אחרי שפרסמה ברשת הודעות תמיכה בחמאס. השחקנית העלתה מספר צילומי מסך ובהם היא הביעה לכאורה תמיכה בחמאס. כך לדוגמה שיתפה תמונה של הריסת הגבול בתחילת הטבח של המחבלים בעוטף וכתבה "תעשו את זה בסגנון ברלין", וגם תמונה של קשישה חטופה לצד הכיתוב "זו ההרפתקה של חייה" עם אימוג'י צוחק. היא שוחררה בתנאים מגבילים על ידי בית משפט המחוזי בנצרת, וגורמים במשטרה הודיעו היום כי ההמלצה לתביעה היא להגיש נגדה כתב אישום.

המשטרה ממשיכה בביצוע מעצרים של מסיתים ברשתות החברתיות ותומכי חמאס. היום נעצר תושב עפולה, בשנות ה-20 לחייו, בחשד ששלח לתושבי העיר הודעות איומים. בין היתר כתב: "שלום יא ציוני, מחכים לפגוש אותך, אנחנו בדרך מג'נין לכבוש את עפולה. חמאס = דאעש". החשוד אותר ונעצר לאחר שתושבים בעיר הגישו תלונות בתחנה המקומית. המשטרה תבקש היום מבית המשפט להאריך את מעצרו.

שוטרי מחוז מרכז עצרו הלילה תושב רהט אשר עבד כעובד קבלן בבית חולים בשרון, בחשד שפרסם ברשת סרטון ובו התבטאות גזענית כלפי יהודים. החשוד צילם עצמו מקלל יהודים, והעלה את התיעוד לרשתות. תלונה נגדו התקבלה בתחנת כפר סבא והיום תבקש המשטרה להאריך את מעצרו.

מפכ"ל המשטרה, רנ"צ יעקב שבתאי, ציין: "אני מברך על פעילות מהירה ונחושה לסגירת מעגל ולמעצר המעורבים. כפי שהבהרתי לא פעם מתחילת הלחימה, משטרת ישראל תעמוד כחומה בצורה מול כל גילוי אהדה או הסתה. אפס סובלנות להסתה הפרועה לטרור, אפס סובלנות לתמיכה בטרור ובחמאס דאע"ש".

גם השר לביטחון לאומי, איתמר בן גביר, הגיב בטוויטר למעצרים, והתייחס נקודתית למעצר החשוד העובד בבית החולים בשרון: "כל הכבוד לשוטרים שלנו שהגיעו לתומך הטרור והגזען תוך כמה שעות, זה שקילל יהודים ועובד בבית החולים מאיר. לפני שיעבור לעבוד בקופת חולים בטורקיה או רמאללה טוב שהוא בחקירה, ומקווה שיוגש כתב אישום".

שוטרי מחוז ירושלים עצרו הבוקר בירושלים חשוד תושב שועפאט, עובד משלוחים, בחשד שהעביר ללקוחות משלוחים עם מעטפות שעליהם צויר צלב קרס. מהמשטרה נמסר כי לצד הטיפול המתבצע בעניינו על ידי מעסיקיו של החשוד, המשטרה תפעל למצות עמו את הדין במישור הפלילי.

תגיות:משטרההסתה ברשתמלחמת חרבות ברזל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה