חדשות בארץ

קריאות בישראל להחרים את טורקיה. עדן בן זקן: "השונאים שלנו יוצאים מהחורים"

נשיא טורקיה טען בעצרת תמיכה למען עזה ש"ישראל מבצעת פשעי מלחמה". הזמרת יצאה נגדו: "כף רגלי לא תדרוך בטורקיה". גם בעלה הצטרף למחאה

(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

האם ישראל בדרך להחרים את טורקיה? יותר ויותר משפיענים וכוכבי רשת קוראים ביממה האחרונה "לא לשכוח" את ההפגנות של המקומיים בעד חמאס ואת דברי נשיא טורקיה לפיהם ישראל היא "פושעת מלחמה". גולשים רבים מצטרפים למחאה וקוראים לא לנסוע בעתיד לטורקיה.

רק בשבוע שעבר העלה שוקי ביטון, בעלה של עדן בן זקן, פוסט נוקב בו טען שאם תהיה הפסקת אש הוא ידאג ש"כל מדינת ישראל תהיה על הרגליים". "הנרצחים, החטופים, הילדים, האימהות, החיילים לא סבלו לשווא", כתב, לפני שקרא "למחוק את עזה".

לאחר נאום נשיא טורקיה ארדואן היום, בה כינה את ישראל "פושעת מלחמה", גם אשתו של ביטון, הזמרת עדן בן זקן, עלתה להתקפה. ארדואן טען כי "ישראל פושעת מלחמה, לא חייבים לה כלום". בן זקן השיבה: "בבקשה! הנה השונאים שלנו יוצאים מהחורים", כתבה לעוקביה כי לעולם כף רגלה לא תדרוך בטורקיה והוסיפה: "גועל נפש! עם ישראל היקר זה הזמן לראות מי פניי הרוע בעולם. אל תשכחו את זה".

ביטון העלה בעצמו פוסט בו כתב: "הוא אומר לעצמו – '46 דקות, אני אגיד מה שאני רוצה כי הם תמיד שוכחים, חוזרים אליי, קונים ומטיילים אצלי'. בפעם כדאי שנעמוד במילה שלנו כאזרחי ישראלי, ולא נדרוך בטורקיה גם אם הוא יבכה ויתחנן שנחזור".

ארדואן רודף את ישראל מאז תחילת מלחמת חרבות ברזל. במסגרת עצרת ענק שהתקיימה בשדה התעופה אטאטורק באיסטנבול, למען תמיכה בעזה, הוא טען כי חמאס-דאעש אינו ארגון טרור אלא תנועה שמגנה על אדמתה ומאוחר יותר טען שישראל היא "כובשת" ומבצעת "טבח בעזה".

תגיות:חרםטורקיהישראל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה