חדשות בארץ

כתב אישום נגד השחקנית הערבייה: "פרסומיה יביאו לעשיית מעשה טרור"

מאיסה עבד אלהאדי, שחקנית קולנוע ותיאטרון בשנות ה-30 לחייה מנצרת, נאשמת בהסתה לטרור וגילוי הזדהות עם ארגון טרור. פרסמה פוסטים התומכים בחמאס, בהם לעגה לקשישה שנלקחה בשבי: "מניפה ביד כאילו היא המלכה אליזבת"

בית משפט נצרת (צילום: David Cohen/Flash90)בית משפט נצרת (צילום: David Cohen/Flash90)
אא

פרקליטות מחוז צפון (פלילי) הגישה היום (ראשון) כתב אישום נגד מאיסה עבד אלהאדי, שחקנית קולנוע ותיאטרון בשנות ה-30 לחייה מנצרת, בגין הסתה לטרור וגילוי הזדהות עם ארגון טרור. בנוסף, בהנחיית פרקליט המדינה, עו"ד עמית איסמן, ביקשה הפרקליטות לעצור אותה עד תום ההליכים המשפטיים, אף על פי שהיא אינה נתונה כעת במעצר, אלא שוחררה בתנאים מגבילים על ידי בית המשפט המחוזי בנצרת.

יש לציין כי כתב האישום אושר על ידי היועצת המשפטית לממשלה ופרקליט המדינה. זהו כתב האישום ה-30 במספר שמגישה הפרקליטות בעבירות אלה מאז תחילת המלחמה. על פי החוק, מי שמורשע בעבירות אלו, דינו מאסר של עד חמש שנים.

בכתב האישום, שהוגש באמצעות עו"ד יעל כ"ץ, עבד אלהאדי נאשמת על רקע שני פרסומי "סטורי" בחשבון האינסטגרם שלה, המונה למעלה מ-27 אלף עוקבים ובעל רמת חשיפה גבוהה, אשר בהם הביעה אהדה ועידוד למעשי טרור, תמיכה והזדהות עמם. בכתב האישום נטען כי "בנסיבות הקונקרטיות, ישנה אפשרות ממשית שפרסומיה יביאו לעשיית מעשה טרור".

ראשית, פרסמה הנאשמת ביום תחילת המלחמה, תמונה של יפה אדר, קשישה בשנות ה-80 לחייה שנחטפה, בעת אירוע חטיפתה, ובה כתבה: "הגברת יוצאת להרפתקת חייה". את התמונה צילם ככל הנראה אחד מחוטפיה, ועל גביה נרשם: "הבחורים שלנו טובים". לצד הכיתוב הוסיפה מספר אימוג'ים המביעים לעג. בתגובה לסטורי הוסיפה: "הורג אותי, הזקנה נכנסת, מניפה ביד כאילו היא המלכה אליזבת".

בהזדמנות אחרת באותו יום, פרסמה תמונת טרקטור של מחבלי החמאס פורץ את גדר הגבול עם רצועת עזה ובו כתבה: "Let's go Berlin style".  בנוסף לכך, בקבוצת ווטסאפ המשותפת לה ולחברותיה כתבה בעליצות: "בנות, שמעתן את הדברים הטובים?". משהשיבו בשלילה, כתבה להן: "חמאס פלשו לישראל וחטפו חיילים וייתכן גם אזרחים. בלאגן".

תגיות:הסתה לטרורמלחמת חרבות ברזל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה