חדשות בארץ

חייל צה"ל נהרג בצפון; צה"ל תקף משגרים בסוריה

כוחות צה"ל ממשיכים לתקוף בעזה, ובמקביל פרוסים בגבול הצפון. הסורים מדווחים כי חיל האוויר תקף הלילה יעדים בדרום המדינה. צה"ל תקף גם בג'נין ובשכם. החייל שנהרג מהתהפכות טנק: רס"ל (במיל') ינון פליישמן ז"ל, בן 31 מירושלים

חייל צה"ל בגבול (צילום: Oren Ben Hakoon/Flash90)חייל צה"ל בגבול (צילום: Oren Ben Hakoon/Flash90)
אא

כוחות צה"ל ממשיכים לתקוף בעזה, ובמקביל פרוסים בצורה רחבה בגבול הצפון. לפי דיווחים בסוריה הלילה, חיל האוויר תקף הלילה (בין ראשון לשני) משגרים בדרום המדינה. ככל הידוע, הדבר נעשה בתגובה לשיגורים לרמת הגולן משטח סוריה, כאשר אמש זוהו מספר שיגורים משטח המדינה לעבר שטח ישראל שנפלו בשטח פתוח. כוחות צה"ל הגיבו באש ותקפו את המשגרים מהם בוצע הירי.

בנוסף, צה"ל הרחיב את התקיפה לעבר תשתיות ארגון הטרור חיזבאללה לאחר שאתמול נורו כ-20 רקטות מלבנון. כזכור, אתמול נעשה ניסיון חדירה מדרום לבנון שסוכל על ידי חיילי צה"ל. שעות אחרי ניסיון החדירה שסוכל מדרום לבנון, הג'יהאד האיסלאמי קיבל הלילה אחריות על האירוע. כמו כן, כלי טיס של צה"ל תקף מטרות של חיזבאללה בשטח לבנון, זאת בתגובה לשיגורים לעבר שטח מדינת ישראל. בין המטרות שהותקפו: תשתיות להכוונת טרור ותשתיות צבאיות של הארגון.

ומה קורה בדרום? בעזה מדווחים כי צה"ל תקף יעדים באזור בית החולים אל-קודס - אחד מבין מתקנים אזרחיים רבים שבהם משתמש חמאס לצורכי טרור. בג'נין מדווחים על חילופי אש בין הפלסטינים לבין כוחות צה"ל. לפי הדיווחים, נהרסה הקשת בכניסה למחנה הפליטים. צה"ל ערך הלילה תקיפה גם באזור שכם.

הבוקר הותר לפרסום שמו של חלל צה"ל אשר הודעה נמסרה למשפחתו: רס"ל (במיל') ינון פליישמן ז"ל, בן 31, מירושלים, לוחם שריון בגדוד 71 מעוצבת הברק. הוא נהרג אמש כתוצאה מהתהפכות טנק בצפון הארץ. בנוסף, באירוע זה קצין צה"ל במילואים ולוחם במילואים מעוצבת הברק נפצעו באורח קשה. משפחות הלוחמים כבר עודכנו. דובר צה"ל מסר כי נמסרו הודעות למשפחות של 239 חטופים.

אתמול, צה"ל תקף חוליית מחבלים שניסתה לשגר טילי נ"ט בגבול לבנון. חוליית המחבלים ניסתה לשגר טילי נ"ט במרחב יקינטון. בנוסף, כלי טיס מאוייש מרחוק תקף מחבל שזוהה מפעיל רחפן שנע לעבר שטח ישראל במרחב הגבול. כמו כן, חוסל מחבל שהתקרב למרחב הגבול בחניתה.

מאז תחילת הלחימה, סיכלו כוחות צה"ל בפיקוד הצפון חוליות מחבלים בשטח לבנון, רובן לפני שהשלימו את משימתן וירו לשטח הארץ. מדובר צה"ל נמסר: "כוחות חי"ר, קומנדו, טנקים וארטילריה לצד כלי טיס של חיל האוויר, ממשיכים במוכנות גבוהה בהגנה ופועלים כל העת להסרת האיום".

תגיות:חמאסרצועת עזהחיזבאללהצה"לדובר צה"לחרבות ברזלמלחמת חרבות ברזל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה