חדשות בארץ

מצמרר: גיא זוארץ הקריא בדמעות את המכתב האחרון של אחיינו

מגיש הטלוויזיה, שאיבד את אחיינו בטבח ברעים, הקריא את מכתבו האחרון. "אני מבקש שאצליח לזכור תמיד שאני רק אורח על הכדור הזה, שכל יום פה הוא מתנה", כתב עילי הי"ד לפני שנרצח

זוארץ, ארכיון (צילום: שלומי כהן / פלאש 90)זוארץ, ארכיון (צילום: שלומי כהן / פלאש 90)
אא

מספר שבועות לאחר שאיבד את אחיינו בטבח האכזרי של חמאס, המנחה גיא זוארץ הפתיע את הצופים. הוא הקריא מכתב שכתב אחיינו הצעיר, עילי הי"ד, לפני מותו.

"פרצנו את המחשב של האחיין שלי עילי ומצאנו משהו שהוא כתב, אנסה להקריא אותו ואני לא יודע אם אני אצליח, כי אני חושב שהוא יכול לתת כוח להתמודד עם הדבר הזה", אמר זוארץ.

"אני מבקש שאצליח לזכור תמיד שאני רק אורח על הכדור הזה, שכל יום פה הוא מתנה", כתב עילי. "אני מאחל לכל עם ישראל ולכל האהובים שלי, שלום, במיוחד בתקופה המטורללת כמו זאת. ואם לא בין כולנו, לפחות בינינו לבין עצמנו. הלוואי ויהיה לי טוב".

זוארץ דמע במהלך הקראת המכתב, אך המשיך: "הלוואי שאצליח לדייק את הכוונות שלו, שכל הבעיות מפגרות ליד זה שאחד היקרים לי לא בריא. שתמיד נהיה בריאים כולנו אמן, מזל טוב לי, אני אוהב אותי'. כשקראתי את זה זה קצת חיזק אותי ונתן לי פרופורציות".

לאחר הרצח ספד לו זוארץ: "עילי שלי, כמה אני אוהב אותך, ילד יפה, ילד מוכשר, מאיר, שמח, רגיש. רק בן 27. קסם מהלך מלא הומור ואהבה. גבר שבגברים הפכת להיות. אי אפשר שלא לאהוב אותך. זכית לתואר 'הכי שמח במשפחה שלנו'. כמה חום הענקת לילדים שלנו, כמה חיבוקים, צחוקים ושובבות לימדת אותם והם העריצו את הדוד הזה שלהם. הם שאלו אותי אתמול, 'איך נמשיך להיות משפחה בלי עילי?'. עילי, ערמות של חכמה של חסד, של חן וטוב לב היו לך לתת לעולם, והעולם - הפסיד אותך. אנחנו הפסדנו אותך. עילי שלי, המוח עוד לא מעכל שאתה כבר לא פה. אני אוהב אותך לנצח".

תגיות:גיא זוארץטבחמלחמת חרבות ברזל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה