חדשות בארץ

ירושלים: איים לפגוע ביהודים, ובביתו נמצאו נשק וסמל נאצי

שוטרי משטרת ירושלים פשטו על בית בא-טור בעקבות דווח של אזרח, שערבי איים לפגוע בו. החשוד נעצר ומצערו הוארך

נשק שנתפס אצל החשוד (צילום: משטרת ישראל)נשק שנתפס אצל החשוד (צילום: משטרת ישראל)
אא

בית משפט השלום בירושלים האריך היום (שני) עד מחר את מעצרו של תושב א-טור, החשוד שאיים לפגוע ביהודי שעובד עימו בעסק בבית שמש. בביתו של החשוד אותר אקדח, דגל ארגון טרור וסמל צלב קרס.

החקירה החלה לפני כשבוע, בעקבות דיווח במשטרה על איומים כלפי עובד בבית עסק בעיר בית שמש. העובד סיפר כי החשוד במעשה, שעובד אף הוא במקום, ניגש לרכב הקורבן, ולאחר שהבחין כי על חלון הרכב מדבקות של סמל מדינת ישראל ומשמר הגבול, החל לאיים עליו בפגיעה בו וברכושו, בשל אותן מדבקות.

החשוד, תושב א-טור שבמזרח ירושלים בשנות ה-30 לחייו, נעצר על ידי השוטרים והועבר לחקירה שבסיומה נכלא. מעצרו הוארך מעת לעת בבית המשפט, עד לתאריך 31.10. במסגרת פעולות החקירה נאספו ממצאים נוספים, שכללו בין היתר תיעוד של החשוד כשברשותו כלי נשק. בתום ימי המעצר שנקבעו יוגש נגדו כתב אישום.

אמש הגיעו בלשי תחנת בית שמש של מחוז ירושלים יחד עם כוחות נוספים של יס"מ ומשמר הגבול, אל ביתו של החשוד שם ערכו חיפוש עם צו בימ״ש. במהלך החיפוש איתרו השוטרים אקדח ומחסנית, דגל המזוהה עם ארגון הטרור חמאס ו-"צלב קרס" רקום. קרוב משפחתו של החשוד נעצר והועבר לחקירה אף הוא, ובמהלך היום הוא יובא בפני שופט.

תגיות:משטרהטרור

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה