חדשות בארץ

הפעילות הקרקעית נמשכת; חוסלו ארבעה בכירים בחמאס

בהיתקלויות עם מחבלים, לוחמי צה"ל בסיוע כלי מסוקי קרב וכלי טיס מאוישים מרחוק שהוכוונו על ידי הכוחות, חיסלו חוליות שניסו לפגוע בכוחות. הלוחמים גם השמידו תשתיות טרור ביניהן, עמדות נ"ט ועמדות שיגור נוספות

(צילום: דובר צה"ל)(צילום: דובר צה"ל)
אא

(קרדיט: דובר צה"ל)

מלחמת 'חרבות ברזל', היום ה-24: כוחות צה"ל ממשיכים בשעות האחרונות (שני) בפעילות הקרקעית ברצועת עזה. בהיתקלויות עם מחבלים, לוחמי צה"ל, בסיוע מסוקי קרב וכלי טיס מאוישים מרחוק שהוכוונו על ידי הכוחות, חיסלו חוליות שניסו לפגוע בהם. הלוחמים גם השמידו תשתיות טרור, ביניהן עמדות נ"ט ועמדות שיגור נוספות.

מדובר צה"ל נמסר כי בהכוונת מידע מודיעיני מדויק של אמ"ן ושב"כ חוסלו פעילים נוספים בחמאס, ביניהם מספר בכירים: ג'מיל באבא, מפקד הכוח הימי במחנות המרכז; מחמד צפדי, מפקד מערך הנ"ט בגדוד תפאח; מוואמן חגאזי, פעיל בולט של מערך הנ"ט בגדוד תפאח; ומוחמד עוודאללה, שהיה בכיר בלשכת מטה הייצור של ארגון הטרור.

(קרדיט: דובר צה"ל)

מוקדם יותר פרסם צה"ל סרטון, המדגים את שיתוף הפעולה בין כוחות הקרקע וכוחות האוויר הישראליים. במהלך הימים האחרונים הכווינו הכוחות הקרקעיים מעל ל-150 תקיפות באמצעות מטוסי קרב, מסוקי קרב וכטמ"מים לחיסול מחבלים ופגיעה בתשתיות אויב.

כחלק מההכנות להרחבת הלחימה, ומתוך הבנה כי אחת ממשימות חיל האוויר היא לספק "מטרייה" אווירית לכוחות, חברו מפקדי טייסות למפקדי יחידות חיל הרגלים, והוציאו לפועל יחד אימונים משותפים במגוון מתווים. בצה"ל מציינים כי "במטה המבצעי של חיל האוויר מוצגת תמונת המצב של הכוחות הקרקעיים באופן שוטף, ובאמצעות קשר ישיר בין נציגי חיל האוויר לכוחות בשטח ניתן לסגור מעגלים בזמן קצר על מטרות בזמן אמת".

(קרדיט: דובר צה"ל)

תגיות:עזהחמאסצה"למלחמת חרבות ברזל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה