חדשות בארץ

נעצרה אחותו של המחבל שביצע את הפיגוע בירושלים: הביעה תמיכה בטרור

שוטרי ירושלים עצרו את אחותו של המחבל, שהתראיינה בתקשורת הפלסטינית ואמרה: "כל ילד שנביא לעולם נלמד אותו להיות שאהיד, רוצים לחיות בשביל להיות שאהידים"

שוטרים בזירת הפיגוע (צילום: Yonatan Sindel/Flash90)שוטרים בזירת הפיגוע (צילום: Yonatan Sindel/Flash90)
אא

משטרת ירושלים ולוחמי מג"ב עצרו הערב (שני) את אחותו של המחבל בן ה-17 משכונת א-טור, שביצע את פיגוע הדקירה היום בירושלים. המחבל חוסל על ידי שוטרי מג"ב.

האחות נעצרה לאחר שהתראיינה לתקשורת הפלסטינית והביעה תמיכה בטרור. בין היתר אמרה: "כל ילד שנביא לעולם נלמד אותו להיות שאהיד, רוצים לחיות בשביל להיות שאהידים. הם הרגו אדם אחד, ובמקומו יגיעו אלף והאש תגבר בלב שלנו".

החשודה, בשנות ה-40 לחייה, נלקחה לחקירה במשטרת מחוז ירושלים. במשטרה ציינו כי "דברי ההסתה נוטרו לאחר שהופיעו בכלי התקשורת העוין למדינת ישראל AlQastal News (אל קסטל), שראיין את החשודה בהסתה והביא את דברי ההסתה והתעמולה נגד מדינת ישראל ובעד מעשי אלימות וטרור. כל תושב ישראל שמסית לטרור, מעודד לטרור מחנך לטרור ותומך במחבלים באשר הם - ייעצר ויטופל באפס סובלנות".

המחבל הגיע לתחנת דלק ברחוב דרך השם בירושלים, דקר שוטר מג"ב, פצע אותו קשה וחטף את נשקו. צוות מג"ב שהיה בסיור בקרבת מקום חתר למגע עם המחבל, שהשליך את הנשק כי לא הצליח לתפעל אותו. השוטרים רדפו אחריו וחיסלו אותו.

תגיות:פיגוע בירושליםמלחמת חרבות ברזל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה