חדשות בארץ

ארדן נאם עם טלאי צהוב במועצת הביטחון: "גם באושוויץ נשרפו תינוקות ושתקתם"

שגריר ישראל באו"ם תקף את השתיקה של הארגון כנגד הזוועות בישראל: "כמו באושוויץ, גם היום העולם שותק. אענוד את הטלאי הצהוב עד שנחסל את החמאס הנאצי"

גלעד ארדן במועצת הביטחון (צילום: Arie Leib Abrams/Flash90)גלעד ארדן במועצת הביטחון (צילום: Arie Leib Abrams/Flash90)
אא

שגריר ישראל באו"ם, גלעד ארדן, ענד הלילה (בין שני לשלישי) טלאי צהוב עם הכיתובNEVER AGAIN - , זאת כמחאה נגד השתיקה הרועמת של חברי מועצת הביטחון בעניין הטבח בישראל. בנאום שנשא בדיון חירום של מועצת הביטחון על המלחמה בעזה, תקף ארדן: "כשתינוקות יהודים נשרפו באושוויץ - העולם שתק, היום תינוקות יהודים נשרפו בבארי וביישובי הדרום בידי החמאס הנאצי, והעולם שוב שותק".

"אגרום לכם לזכור את חרפת שתיקתכם בכל פעם שתסתכלו עליי", הוסיף ארדן. "אענוד את הטלאי הצהוב, עד שנחסל את החמאס הנאצי ועד שמועצת הביטחון תפסיק לשתוק ותגנה את טבח 7 באוקטובר. חלקכם לא למדתם דבר בשמונים השנים האחרונות. חלקכם שכחתם למה נוסד האו"ם. אז אני אזכיר לכם. מהיום והלאה, בכל פעם כשתסתכלו עליי אתם תיזכרו.

"אם המועצה הזו הייתה מתכנסת ביוני 1944, היא הייתה עוסקת בכמות הדלק שיש לנאצים ובמספר ההרוגים הגבוה שיש לגרמניה מול בריטניה. הייתם קוראים להפסקת אש עוד לפני שהרוסים השתלטו על סטאלינגרד.

"משטר האייתוללות הוא המשטר הנאצי של ימינו, חמינאי הוא הפיהרר העומד בראשו, והצבא שלהם כולל את חמאס, הג'יהאד האסלאמי הפלסטיני, חיזבאללה, החות'ים, משמרות המהפכה וארגוני טרור נוספים. אם להיטלר היה חשבון טוויטר, הוא היה נראה בדיוק כמו חשבון הטוויטר של חמינאי".

ארדן טען כי הסיבה לעליית האנטישמיות בעולם היא השתיקה של האו"ם לטבח הנורא שבוצע בישראל: "אויבינו קיבלו תעוזה. האנטישמים בכל העולם מרימים ראש, כי הם ראו שהמועצה הזו אפילו לא מגנה את הרוצחים הנאצים. הם ראו את העצרת הכללית של האו"ם מריעה למאמצים למנוע מאיתנו להגן על עצמנו. הם שמעו את מזכ"ל האו"ם מביע 'הבנה' לטבח הנאצי. זו הסיבה שאנחנו רואים היום את העלייה הקיצונית ביותר בשנאת יהודים, מאז חוקי נירנברג. האנטישמים קיבלו כוח. כעת הם יודעים ששחיטת יהודים שוב מתקבלת בעולם בשתיקה".

תגיות:חמאסגלעד ארדןמועצת הביטחוןחרבות ברזל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה