חדשות בארץ

לא ייאמן: שחקנית ערביה-ישראלית נוספת מכחישה את מעשי הטבח

אחרי הסערה סביב השחקנית הישראלית מאיסה עבד אלהאדי, שתמכה במעשי הטבח של חמאס, שחקנית מוכרת נוספת טענה שאין ודאות למעשים שמיוחסים לארגון הטרור: "תוצאה של הכיבוש". כאן 11 שמעסיק אותה: "המחבלים ערפו ראשים ושרפו תינוקות. נדרוש מיידית הבהרות מהשחקנית"

(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

הסערה סביב השחקנית הישראל מאיסה עבד אלהאדי עדיין לא הסתיימה, וכבר שחקנית נוספת, מונא חוא ("פאודה") מכחישה על פי פרסומים ב"ישראל היום" את מעשי הטבח של המחבלים.

על פי הפרסום בעיתון, חוא מכחישה חלק מהזוועות שביצע חמאס בישראל ב-7 בספטמבר. לטענתה, אין הוכחות ודאיות לעריפת הראשים ומעשים נוספים שנטען שעשו הם בגדר "תעמולה".

חוא שיחקה בטלוויזיה הישראלית ערבייה שהתאלמנה מבעלה ביום חתונתה, כאשר במסגרת תפקידה היא מחליטה לבצע פיגוע. היא אפילו זכתה בפרס אופיר וקיבלה תפקידים בכירים בסדרות ישראליות.

חוא העלתה פוסט תוקפני בו כתבה: "ישראל ניתקה את המים ל-2.2 מיליון איש. צפו למאות אלפי מקרי מוות מהתייבשות בימים הקרובים אם משטר האפרטהייד לא יחזיר את הגישה למים". בתגובה לאמירה הקשה, בת כיתתה ללימודי המשחק התעמתה איתה. "הם לא אנסו ולא ערפו. אין הוכחות שזה מה שהיה, זאת פרופוגנדה כדי שהעולם יזדהה איתכם", השיבה, "אין לתאר את החוצפה. חמאס הם לא העם הפלסטיני שנרצח כרגע. העם הפלסטיני כבר שנים נרצח ופתאום התעוררתם? איפה הייתם כל השנים? או שזה לא נוגע בכם כשפלסטינים כל השנים האלה נרצחים? האם זה טמטום שאתם לא מודעים שכל המצב הזה הוא תוצאה ישירה של הכיבוש? של כליאת אנשים? או מה? ולסיכום, תעשי לי טובה ואל תכתבי לי ואם לא מוצא חן בעיניך".

בתגובה שמסרה לעיתון כתבה: "בשום שלב לא תמכתי בפגיעה באזרחים, נשים ותינוקות. העמדה המוסרית שלי ברורה בטרם המלחמה, הייתה ועודנה: אין לפגוע בשום אדם חף מפשע והדברים הללו רלוונטיים במיוחד בנוגע לזוועות שהתרחשו בעוטף עזה. מדובר בשיחה פרטית, שהוצאה מהקשרה. באותם זמנים היו דיווחים בתקשורת העולמית על אי דיוקים לגבי הפרסומים בעניין עריפת הראשים.

"אפילו דובר צה"ל לא אישר את הדברים על פי פרסומים בחו"ל. איננו במקום היום של לקבוע עובדות באופן מוחלט וברור לי כי מדובר באסון גם ללא קשר לעריפת ראשים. אין צורך לומר שאונס ועריפת ראשים ופגיעה בילדים הינם מעשים שיש לגנות אותם ללא קשר מי ביצע אותם. לא יצא ממני אף משפט שמצדיק טבח כלפי אזרחים, וכל ניסיון להשתמש בחצאי שיחה פרטית, מהווה פגיעה מכוונת בשמי הטוב".

לאחר הפרסום הגיעה תגובת תאגיד השידור כאן 11 שמעסיק אותה ומשם נמסר: "תאגיד השידור הישראלי לא ייתן יד להסתה נגד ישראל ולהכחשה בוטה של פשעים נגד האנושות - מחבלי חמאס ערפו ראשים, שרפו תינוקות וחטפו ילדים וקשישים. נדרוש מיידית הבהרות ברורות מהשחקנית".

השחקן שלום אסייג ששיחק איתה אמר: "ראיתי את הדברים המזעזעים שכתבה מונא. לצערי, העונה הבאה של הסדרה כבר צולמה - אחרת הייתי מסרב לשחק לצידה! פשוט בושה. מתפלל לשובם הביתה של כל הנעדרים והחטופים, וחיילי צה"ל שמחרפים נפשם למעננו. עם ישראל חי!".

תגיות:שחקניתחמאסערביה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה