חדשות בארץ

מפקד פיקוד המרכז: "עונש המאסר שיוטל על מסיתים לא יופחת משנה"

האלוף יהודה פוקס חתם על הוראת שעה, לפיה תמיכה בארגוני טרור תחייב עונשי מינימום מחמירים. 38 מבוקשים, חלקם פעילי חמאס, נעצרו ביו"ש

בעיגול: מפקד פיקוד מרכז / צילום: דובר צה"ל, פעילות צה"ל ביו"ש (צילום: Nasser Ishtayeh / Flash90)בעיגול: מפקד פיקוד מרכז / צילום: דובר צה"ל, פעילות צה"ל ביו"ש (צילום: Nasser Ishtayeh / Flash90)
אא

אלוף פיקוד המרכז, יהודה פוקס, הודיע היום (שלישי) כי חתם על הוראת שעה, לפיה תמיכה בארגוני טרור תחייב עונשי מינימום מחמירים. פוקס מסר כי "בעקבות האירועים הרצחניים שהתרחשו בשביעי באוקטובר, והמלחמה בה נמצאת מדינת ישראל כיום, ובהתאם לחוות דעת מודיעינית עדכנית והמלצה משפטית, תמיכה בארגוני טרור, בהם חמאס, דאע"ש והג'יהאד האיסלאמי יחייבו עונשי מינימום מחמירים. העונש לא יפחת משנת מאסר".

כמו כן נקבע, כי לכל הפחות, מחצית תקופת המאסר לא תהיה על תנאי, אלא אם כן החליט בית המשפט, מטעמים מיוחדים שיירשמו, להקל בעונשו של המורשע.

כוחות הביטחון הרסו הלילה, בכפר ערורה, את ביתו של צלאח ערורי, סגן ראש הלשכה המדינית של חמאס והאחראי על פעילות ארגון הטרור ביהודה ושומרון. בנוסף, ברחבי אוגדת יהודה ושומרון וחטיבת הבקעה והעמקים נעצרו 38 מבוקשים החשודים במעורבות בפעילות טרור, שמונה מהם משתייכים לחמאס. במהלך פעילות למעצר פעילי טרור בקבטיה הושלכו מטענים לעבר הכוחות. הלוחמים הגיבו בירי, וזוהתה פגיעה.

עד כה נעצרו מתחילת המלחמה כ-1,110 מבוקשים ברחבי אוגדת יהודה ושומרון וחטיבת הבקעה והעמקים, כ-710 משויכים לחמאס.

תגיות:צה"למעצר מבוקשיםמלחמת חרבות ברזל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה