חדשות בארץ

ועדת הרווחה: מתקפת הטרור הותירה 20 ילדים ללא שני הורים; זוהו 826 גופות של נרצחים

הוועדה שמעה סקירה על כמות הנפגעים וחתך הגילאים. 96 ילדים נוספים התייתמו מהורה אחד. המשטרה דיווחה כי זוהו כ-86 אחוזים מסך הגופות שהובאו למחנה שורה

הלווית נרצחים מכפר עזה (צילום: Erik Marmor/Flash90)הלווית נרצחים מכפר עזה (צילום: Erik Marmor/Flash90)
אא

על פי נתונים שהוצגו היום (שלישי) בוועדת העבודה והרווחה של הכנסת, שדנה בסיוע למשפחות הנפגעים, מתקפת הטרור של חמאס הותירה 20 ילדים ללא שני הורים. 96 נוספים התייתמו מהורה אחד. בנוסף, עוד 18 צעירים בגילאי 18-25 איבדו את שני הוריהם במתקפה.

מאמץ זיהוי הקורבנות נמשך, והמשטרה דיווחה כי 826 אזרחים שנרצחו במלחמה זוהו עד כה במחנה שורה. המדובר ב-86 אחוזים מהאזרחים, שאינם חיילים, אשר נרצחו וגופותיהם הובאו לזיהוי במחנה. עד כה הועברו לקבורה 732 חללים. היום נכנסו אנשי יחידת 360 לחוף זיקים, בליווי כוחות צה"ל וחיל הים, כדי לאסוף ממצאים שיעזרו בזיהוי חללים נוספים.

צה"ל עדכן כי מספר חללי צה"ל עומד היום על 317. ראש אכ"א, האלוף יניב עשור, החליט להכיר בצעד חריג, כחללי מלחמה, גם במי שנפטרו בנסיבות טרגיות אישיות תוך כדי ימי המלחמה. בעקבות ההחלטה, צה"ל מצרף את שמות אותם חללים לרשימות הנופלים במלחמה.

מאז תחילת המלחמה נפצעו בישראל למעלה מ-5,800 בני אדם ונרצחו כ-1,400. מספר הנרצחים כולל את חללי צה"ל, 57 חללי המשטרה ועשרת חללי השב"כ.

תגיות:חלליםמלחמת חרבות ברזלזיהוי חללים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה