חדשות בארץ

סרטון מוכיח: חמאס רצח באכזריות גם צעיר פלסטיני

"אתה ערבי? איפה החיילים?", נשאל צעיר פלסטיני בבוקר הרצחני של ה-7 באוקטובר. כשלא סיפק תשובות - נורה למוות, אף על פי שהחמאס ידע שהוא ערבי ותושב מזרח ירושלים

(צילום: Nasser Ishtayeh / Flash90)(צילום: Nasser Ishtayeh / Flash90)
אא

נהג האוטובוס הערבי שנתפס בידי חמאס, תושאל - והוצא להורג: סוהיב אבו עמר נרצח בטבח האכזרי של חמאס ב-7 באוקטובר. זה קרה עם תחילת המהומות, כאשר מתברר שלפני הוצאתו להורג החליטו בחמאס לעשות כך למרות שידעו שהוא ערבי. לפני תיעוד שרץ ברשת, הנהג שהה סמוך לרעים, שם מחבלי חמאס שוטטו וחיפשו לרצוח אזרחים תמימים – עד שתפסו אותו.

בתיעוד נראים המחבלים לוקחים את אבו עמר בכוח ומוציאים אותו להורג למרות שלא מדובר ביהודי. התיעוד פורסם ברשתות כדי להוכיח את אכזריות חמאס, שמוכן להרוג גם ערבים. "אתה ערבי?", שאל אחד המחבלים, כשאחרים השיבו: "הוא ירושלמי, נהג אוטובוס".

מיד, מחבל נוסף התקרב לאבו עמר שנראה מבוהל, תפס אותו בכוח בחולצה ושאל בצעקות על מיקום החיילים. "איפה הם? איפה? לאן הם הלכו?". מחבלים אחרים, שהבינו שמדובר בערבי, צעקו "לעזוב אותו", אבל בסוף הוחלט לירות בו אף על פי שידעו שמדובר בפלסטיני תושב מזרח ירושלים, שבסך הכל לא השיב היכן החיילים נמצאים. לאחר התיעוד, גופתו נמצאה.

בצה"ל אוספים פרטים מהטבח דרך מצלמות הראש של המחבלים שחוסלו. בסרטונים שצונזרו ואינם מומלצים לצפיה נראים המחבלים יורים באזרחים ישראלים תמימים ומעודדים זה את זה לרצח. עוד נראה בסרטון תיעוד של מכוניות שעלו באש והוצאות להורג של המונים.

תגיות:חמאסטרור

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה