חדשות בארץ

ההודעה האחרונה של הלוחם שנהרג למשפחתו: "אם למות - אז רק ככה"

רועי דאוי הי"ד, בן 20 מירושלים, מפקד כיתה בגדוד צבר, נהרג אתמול בעזה. בטלפון הנייד שלו נמצאה הודעה מצמררת ששלח לפני מספר ימים לבני משפחתו: "אני לא מתחרט על כלום"

רועי דאוי הי"ד (צילום: דובר צה"ל)רועי דאוי הי"ד (צילום: דובר צה"ל)
אא

בין 13 לוחמי גבעתי שנהרגו אתמול (שלישי) בקרבות בצפון הרצועה היה סמ"ר רועי דאוי הי"ד, בן 20 תושב ירושלים. היום התירה משפחתו לפרסום את ההודעה האחרונה שכתב בקבוצה המשפחתית, כמה ימים לפני הכניסה לרצועה - הודעה שהפכה בדיעבד למכתב פרידה.

"אבא, אמא, ניצני, עדן ותומר, אני אוהב אתכם, הייתם הכי טובים שיש, אם למות אז רק ככה, מקווה ששיטחנו את עזה לפני שזה מגיע אליכם, אני לא מתחרט על כלום. היה לי את השירות הכי טוב שאפשר לבקש, עם הסוף הכי מתוק שיש. יש לי לוחמים אריות, זכות לפקד עליהם. לראות את כל מי שנמצא פה זו ארץ ישראל שלמענה אני עושה את זה". במשפט הבא הזכיר רועי את הסרבנות וכתב "שימשיכו לסרב למילואים, בינתיים אנחנו ניכנס לעזה".

בהמשך פנה רועי לבת זוגו וחיזק אותה: "ניצני אהובה שלי, את המלאך הקטן שלי. תודה על הזמן איתך ועל כל מה שלימדת אותי, את אלופה, תאמיני בעצמך. תהיי חזקה בשבילי. את תהיי הצורפת הכי טובה בעולם".

את הודעתו סיים רועי בפנייה להוריו ואחיו הגדולים: "אמא ואבא, שלא רוצים לשגע אותי אז הם לא מתקשרים, הייתם כל מה שיכולתי לאחל לעצמי ויותר. תבטיחו לי דבר אחד, שאמא תמשיך ללכת למשחקים של הפועל, אבל איתך הפעם!. עדן ותומר אהובים שלי, לא קיימים הרבה קשרים כמו שלנו, הייתם לי מקום בטוח לכל, דוגמא ומופת לאחים גדולים, תעשו לכולם בית ספר ורק תתחזקו מכל".

תגיות:חללי צה"למלחמת חרבות ברזל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה